Si bé és cert que mai no és senzill comprar un model d'una marca prèmium com és el cas de Lexus amb un model d'una marca generalista com és el cas de Toyota, es pot destacar que en llançament d'un dels models més importants de Toyota en els últims anys ha provocat que siguin molts els que potser tenien al cap fer-se amb un Lexus i ara hi ha anotat per canviar d'opinió.

I és que tan sols fa falta veure les imatges de la nova generació del C-HR per adonar-se de l'enorme pas davant quedat la marca japonesa amb el que és a més el seu model més venut a Espanya.

Si ja l'anterior generació, la que continua estant a la venda, passava per ser un cotxe molt atractiu quant a disseny i, sobretot, molt atractiu també quant a la seva proposta mecànica, evidentment amb opcions tan sols híbrides auto recarregables, la nova generació arriba amb el nou llenguatge de disseny de la marca japonesa i havent fet un enorme pas endavant en matèria de tecnologia.

 

A més, es pot tenir en compte també que aquest nou Toyota C-HR estrena la nova generació de motors híbrids de la marca japonesa, els mateixos motors que munten el nou corol·la i que passen per ser més potents que els de la generació anterior i, al seu torn, més eficients, és a dir, millor en tot.

El Lexus UX és més prèmium, però el Toyota C-HR és millor opció

Com sol ser habitual cada vegada que una marca llança un model, de moment tan sols està disponible al nostre país l'edició de llançament d'aquest nou C-HR, una edició que arriba amb el motor 200 H de gairebé 200 cavalls de potència i amb el màxim equipament disponible. Una edició de llançament que té un preu de partida que se situa per sobre dels 43.000 €.

És precisament una xifra que es queda també al mateix nivell que la que té la versió més senzilla del Lexus UX, per això són molts els que tinguin certs dubtes a l'hora d'escollir un d'aquests dos models.

 

Evidentment aquells conductors que busquin un model prèmium per estatus al mercat continuaran apostant pel Lexus, però es pot tenir en compte que el Toyota és una opció més racional, entre altres coses perquè arriba fins i tot més ben dotat de sèrie a nivell d'equipament tenint en compte que l'edició de llançament compta amb l'últim en tecnologia de la marca així com amb un motor més potent i més eficient.

No seria estrany que, una vegada Toyota posi a la venda la gamma completa d'aquest nou C-HR, amb opcions evidentment més barates, aquest SUV continuï sent el número u de la marca.