A Lexus saben molt bé que ser la marca prèmium de Toyota no és tasca senzilla. Entre altres coses perquè la marca japonesa està vivint ara un dels seus millors moments a nivell comercial a Europa. L'aposta de Toyota pels motors híbrids està donant molts fruits, i són alguns els models amb aquest tipus de mecàniques que són ja referents al vell continent així com a Espanya.
En el cas de Lexus, l'estratègia és la mateixa: apostar-ho tot als motors híbrids, ja siguin endollables o híbrids purs. Això sí, com bé saben els que en tenen un o els que tenen al cap fer-se amb un d'ells, Lexus s'ha centrat en una estratègia que, sens dubte, fa dels seus models opcions molt atractives.
Entre altres coses perquè, sent com són models prèmium, els rangs de preus dels Lexus, que compten tots amb motors híbrids, estan molt per sota de models de la competència com poden ser els Mercedes, BMW, Audi i companyia. Models com el Lexus UX, un SUV compacte que, sens dubte, per relació qualitat/preu, és una de les gangues del moment.
El Lexus UX, un SUV híbrid que es posiciona com una opció molt top per davant de les prèmium alemanyes
Com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de la versió d'accés del Lexus UX és ara de 31.600 euros. Un preu que arriba amb un descompte per finançament ja aplicat de 3.701 euros i que fa d'ell un dels millors SUV de la seva categoria.
Entre altres coses perquè, com és lògic, compta amb una qualitat molt top a l'ésser prèmium. A més el seu motor híbrid de 184 cavalls de potència no és tan sols un motor gaire equilibrat en tots els sentits, sinó que és una mecànica que li permet lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT.
Així, es pot tenir molt en compte que no hi ha gaires opcions al mercat dels SUV prèmium amb aquesta relació qualitat/preu. De fet, com veiem a l'esmentat mitjà, les versions híbrides de models com el BMW X2 o el BMW X3 disparen el seu preu fins als 49.300 euros i 65.500 euros respectivament. Això sí, és important destacar que en aquests dos casos es tracta de les versions PHEV dels models.
El que és evident és que poder tenir un SUV prèmium com és aquest Lexus UX i a sobre amb motor híbrid per un preu que no supera els 32.000 euros (comptant amb els descomptes de finançament), no és una cosa que es vegi tots els dies.
I més tenint en compte que, com bo prèmium que és, aquest SUV japonès arriba més que bé dotat de sèrie, amb un equipament que inclou, entre altres coses, navegador integrat, carregador de mòbils sense cables, seients tèrmics, fars Bi-LED intel·ligents, accés sense clau, sostre solar i entapissat a pell. Un model que, sense estar a l'altura de BMW i companyia, no dispara el seu preu per ser híbrid.