El Dacia Sandero continua sumant vendes i callant boques. No van ser precisament pocs els que van apuntar quan va arribar la primera generació d'aquest utilitari low cost al nostre mercat que no tindria lloc en ell. És més, no van ser pocs tampoc els que fins i tot el ridiculitzen argumentant que la seva baixa qualitat li anava a impedir d'aconseguir bones xifres de vendes.

Han passat ja uns anys des d'aleshores i el Sandero s'ha convertit en el model més venut a particulars a Espanya. I ull, no fa ja uns anys que ho aconsegueix. És evident llavors que Dacia ha encertat amb aquest model que continua millorant amb cada actualització i amb cada nova generació però que continua mantenint, això sí, uns preus molt baixos.

De fet, com bé saben a Dacia, entre altres coses perquè aquesta és la seva intenció, són els seus baixos preus els que han portat a aquest model a ser un top vendes. Baixos preus que no tan sols passen per una compra directa o per un finançament, sinó que també el rènting està ajudant que el Sandero guanyi encara més protagonisme a les nostres carreteres.

La irresistible quota de rènting del Dàcia Sandero que l'està ajudant a potenciar encara més les seves vendes

No és que sigui un secret que cada vegada són més els que estan optant pel rènting a l'hora d'anar a buscar un model. Entre altres coses perquè, a diferència del finançament, en la quota del rènting solen estar inclosos (depenent de la companyia o el fabricant les característiques del servei són diferents) serveis com el manteniment, l'assegurança, les revisions, la gestió de multes, etcètera.

En el cas del Sandero, com bé podem veure en quecochemecompro.es, la quota més baixa és de tot just 197 euros al mes. Una quota que va lligada a la versió més bàsica d'aquest Dacia, que arriba amb un motor SCE de 64 cavalls de potència i amb l'acabat més bàsic.

Això sí, tenint en compte que la nova generació del Sandero ha arribat fa molt poc, el seu equipament de sèrie ha millorat molt respecte a l'anterior. Totes les versions inclouen elements de sèrie com limitador de velocitat, fars LED, encesa automàtica de llums, direcció assistida, seient posterior abatible d'una peça, alçavidres elèctrics o ESP.

Per poder accedir a aquest quota de tan sols 197 euros al mes, una ganga es miri per on es miri, s'ha de firmar un contracte de cinc anys (60 mesos) amb un quilometratge màxim de 15.000 quilòmetres a l'any. Això sí, com és habitual en el rènting, una vegada passin aquells 5 anys haurem de tornar el cotxe a Dacia o pagar la diferència per quedar-nos-el.