Una de les principals raons per les quals Kia s'ha convertit en una de les principals marques quant a vendes a Espanya és per la seva àmplia gamma de models. No és casualitat que els coreans hagin acabat el mes de març com la marca més venuda al nostre país, ni tampoc que, en l'acumulat de l'any, Kia sigui ja la tercera en nombre de matriculacions.

I és que Kia té models molt interessants en tots els segments, tots ells, això sí, amb una excel·lent relació qualitat/preu que fa d'ells models molt a tenir en compte. Per això, a diferència d'una altra marques, a Kia poden presumir de tenir diversos models dins del top 100 a Espanya.

 

I un dels que més alegries els ha donat|, els està donant i les donarà als coreans és el Niro, un crossover que està a punt d'estrenar generació. El nou Niro, del que ja es coneixen molts dels seus detalls, arribarà a Espanya a l'estiu, per això la marca està aprofitant els últims mesos de vida doni-la generació actual per treure-li el màxim partit quant a vendes.

L'oferta que converteix el Kia Niro en la seva versió full electric és un dels millors del seu segment

I quina millor manera de fer-ho que aplicant un descompte bestial. Això sí, tenint en compte que aquest Niro és el dissetè model més venut ja a Espanya, no és que aquest crossover necessita tampoc moltes empentes. Tanmateix, qualsevol ajuda és bona per continuar sumant adeptes.

En aquest cas, com bé podem veure en quecochemecompro.es, la rebaixa actual d'aquest model és de ni més ni menys que de 12.330 euros, una rebaixa que es basa en les promocions internes de la pròpia marca així com també dels ajuts del Pla MOVES III.

Així, el preu de la versió elèctrica del Niro és ara de tan sols 24.000 euros, un preu molt interessant tenint en compte les seves característiques. I és que aquest Niro és un crossover de mida mitjana perfecta tant per al dia a dia en entorns urbans com per a viatges llargs. Això sí, el fet que sigui cent per cent elèctric obliga, com passa en la gran majoria dels agosarats que van a buscar models amb aquest tipus de motor, a planificar bé les rutes quant a la bateria.

 

En aquest cas, l'e-Niro més bàsic compta amb un motor de 136 cavalls de potència, una mecànica senzilla acompanyada d'una bateria de tot just 39 kWh que li permet tenir una autonomia de 289 quilòmetres.

Quant a l'equipament, malgrat que és la versió d'accés, a Kia no han volgut fer d'ell un model pobre en aquest sentit. Més aviat el contrari. Per això compta de sèrie amb elements com climatitzador automàtic, bluetooth, control de creuer, alerta de canvi de carril, lector de senyals de circulació, engegada per botó, ordinador de viatge, sistema multimèdia amb pantalla tàctil, Apple CarPlay i Android Auto, entre altres coses.