Tan sols fa falta apropar-se a diversos concessionaris de marques importants a Europa per adonar-se que la immensa majoria dels grans descomptes en aquest tipus de fabricants arriben de la mà dels seus cotxes elèctrics.

I és que no és que sigui precisament cap secret que, per molt que els elèctrics avui dia no tingui la quota de mercat que tenen els motors de combustió, són cotxes cada vegada més demandats a Espanya i que, sobretot, centra en l'atenció de la majoria dels fabricants.

 

No és casualitat llavors que una marca tan popular a Espanya com és Nissan hagi optat per llançar un model que competeix en el mateix segment que el seu Qashqai, un dels models més d'èxit a les nostres carreteres des de fa ja molts anys, però amb un motor 100 × 100 elèctric i amb un llenguatge de disseny.

El Nissan Ariya, un dels elèctrics més interessants per pressió Espanya

No és cap altre que l'Ariya, un SUV de mida compacta que passa per ser una de les millors opcions per relació qualitat preu en el seu segment, entre altres coses perquè, tal com podem veure en quecochemecompro.com, el descompte actual d'aquest model frega els 18.000 €.

Es pot tenir en compte que és un descompte que ho fa fruit de la unió de les promocions internes de la marca així com dels ajuts del pla del govern a la venda de cotxes elèctrics, per la qual cosa, especialment quant a les condicions de finançament, el seu preu final va acabar sent més alt.

 

En qualsevol cas, es tracta d'un model que ja des de la seva versió més senzilla de totes arriben molt ben dotat, amb un motor de més de 200 cavalls de potència i una bateria que li permet tenir més de 400 km d'autonomia, xifres ja més que considerables per a un model de la seva categoria.

A més, com no podia ser de cap altra forma, aquest model compta amb l'últim en tecnologia de la marca el que es refereixi tecnologia, equipament i ajuts a la conducció, per això molts el veuen com una alternativa sobretot de cara al futur a un Nissan Qashqai que, això sí, continua sent l'autèntica referència de la marca.