Kia no deixa de sumar vendes a Espanya. La marca coreana està ara collint els fruits del seu excel·lent treball en els últims anys, amb una estratègia comercial molt clara i definida. I aquesta no és cap altra que la de posar al mercat models que, per qualitat no tenen res a envejar als de les marques generalistes però que, tanmateix, sí que poden presumir de tenir preus que els apropen a marques low cost com Dacia.

Però més enllà dels seus baixos preus, un dels punts forts de Kia és que vol ser present en tots i cada un dels segments de pes al nostre país, per això té un dels catàlegs més amplis a les nostres carreteres.

 

En el cas dels SUV, Kia ha apostat no tan sols pels tres segments clàssic en aquest sentit, els SUV de mida compacta, els SUV de mida mitjana i els SUV de grans dimensions, sinó que també té models com el Niro o el XCeed que es queden a mig camí.

Però el model que més vendes li està robant a Dacia per la seva excel·lent relació qualitat preu és precisament el SUV més bàsic de tots, el Kia Stonic, un SUV compacte que té un preu ara més que mai molt atractiu i que pot presumir de ser un dels responsables de l'èxit de la marca al nostre país.

El Kia Stonic és un model amb una relació qualitat/preu tan bona que ja li roba vendes a Dacia

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu del Stonic més bàsic de tots és de tan sols 15.100 euros tenint en compte ja tots els descomptes i promocions incloses.

No és estrany que siguin molts els que, veient la diferència de qualitat entre les dues marques, optin abans per aquest Stonic que pel Duster o el Sandero Stepway. Un Stonic que arriba a la seva versió d'accés amb un motor i un equipament senzills, però més que suficients per al dia a dia a la ciutat, que no deixa de ser el seu territori favorit.

 

Quant al motor, arriba amb un 1.2 DPI de 84 cavalls de potència, un motor senzill però que, tret que se li exigeixi per sobre de les seves possibilitats, rendeix més que bé. Pel que es refereix a l'equipament, haurem evidentment d'anar als superiors per comptar amb l'últim quant a tecnologia de Kia, però el bàsic, el denominat Concept, arriba més que bé dotat de sèrie.

Un SUV compacte que es posiciona com una alternativa millor que els Dacia i amb un preu més ajustat que els Seat Arona, Skoda Kamiq i companyia i que, com bé saben a la marca coreana, no deixa de guanyar adeptes a Espanya precisament per la seva excel·lent relació qualitat/preu. I més amb l'oferta actual que el deixa per poc més de 15.000 euros.