Kia sap que està passant pel seu millor moment comercial des que va aterrar a Espanya fa ja molts anys. La marca coreana ha anat a poc a poc obrint-se pas en un mercat en el qual és ja una de les marques amb més pes. I bona part de la culpa del seu èxit es basa en l'excel·lent relació entre la qualitat i el preu dels seus models.

D'altra banda, es pot destacar que, més enllà que Kia ofereixi models amb una bona qualitat a un preu molt raonable, un altre dels factors que ha fet de la marca una referència a Espanya és la seva àmplia gamma de models i, al seu torn, de mecàniques.

I un dels que porta ja anys sent un dels més importants per a Kia al nostre mercat és el Niro, un crossover de mida mitjana que compta al seu torn amb una versió híbrida endollable que compta cada vegada amb més adeptes.

 

Entre altres coses perquè, a diferència de allò que molts pensen, els ajuts del Pla MOVES III, que incentiven els conductors a deixar d'apostar per models de combustió i fer el pas a models amb etiqueta ZERO de la DGT, també es poden aplicar al rènting, no tan sols a la compra directa.

El Kia Niro PHEV, un SUV híbrid endollable que pot presumir de tenir una quota de rènting molt atractiva

En aquest sentit, tots els descomptes d'aquest Pla MOVES aplicats al rènting acaben derivant en quotes més baixes. En el cas del Kia Niro PHEV, es poden trobar opcions de rènting des de tan sols 434 euros al mes, la quota més baixa del seu segment. Una quota molt interessant tenint en compte que, a diferència dels models de combustió o amb sistemes de micro hibridació, aquest Niro sí que compta amb una autonomia en manera elèctrica que pot arribar a ser de 49 quilòmetres.

Així, veient com estan els preus de la gasolina, comptar avui dia amb un PHEV i fer ús de la seva manera elèctrica és una molt bona manera d'estalviar sense, al seu torn, preocupar-se en el cas que la bateria s'esgoti.

 

Tenint en compte que la quota de rènting inclou, com sol ser habitual, serveis com la gestió de multes, el manteniment, l'ITV o l'assegurança, és evident que els que ja tenen clar que el rènting és la seva opció, pagar aquest extra en les quotes però fer-se amb un PHEV pot acabar sent una opció més que atractiva.

I més tenint en compte que, si bé és cert que el Niro (que serà substituït per un futur e-Niro cent per cent elèctric) no compta amb el disseny més modern del Sportage, no deixa de ser un dels SUV/crossover amb millor relació qualitat/preu al nostre país. No és estrany que sigui, amb més de 1.500 matriculacions en el que portem d'any, el dissetè model més venut al nostre mercat, un mercat en el qual Kia té cada vegada més pes.