A diferència d'allò que ocorria fa ja uns anys, avui dia el nostre país són cada vegada més les marques que arriben des de diferents mercats amb propostes molt interessants en la qual cosa es refereixi relació qualitat preu i amb l'única intenció d'anar a poc a poc robant-los quotes del protagonista a marques tan assentades com és el cas de Citroën, Seat, Peugeot i companyia.

En aquest sentit, tan sols fa falta veure les bones xifres de vendes que està aconseguint MG gràcies a les seves propostes low-cost. Tanmateix, es pot destacar també que hi ha un model en concret d'una marca italiana que cada vegada està llançant més o menys al nostre mercat és que està cridant especialment l'atenció per les seves bones xifres de vendes.

 

Entre altres coses perquè és un model que, amb més de 1400 matriculacions en aquests tres primers mesos de l'any, porta ja moltes més vendes que models en teoria més assentats a Espanya com és el cas del Volvo XC40, el Volkswagen Polo, el mateix Volkswagen Golf i fins i tot el Opel Grandland, models de diferents segments però amb molt nom a les nostres carreteres. És més, està ja molt a prop d'aconseguir més vendes que el Citroën C5 Aircross, una de les principals apostes de la marca francesa a Espanya.

El DR 4.0, un SUV compacte molt interessant

No és cap altre que el DR 4.0, un SUV modest en moltes coses però que pot presumir de tenir una relació qualitat preu que el converteix en un alternativa als models generalistes que triomfen al nostre país. Entre altres coses perquè el seu preu de partida supera per poc els 22.000 €, un preu que ens situa fins i tot per sota d'alguns models d'un segment inferior.

 

El millor en aquest cas és que, com sol ser habitual en aquest fabricant italià, aquest model compta al seu catàleg amb una versió que funciona amb GLP, és a dir, gas liquat que li permet no tan sols poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT sinó també la de prometre un estalvi quant als consums tenint en compte que aquest combustible és més barat que la gasolina.

És cert que el motor de GLP té tan sols 114 cavalls de potència i que, per tant, no es presenta com un motor amb unes prestacions extraordinàries, però no deixa de ser una opció perfecta per a aquells que busquin un SUV d'unes dimensions molt semblants a les d'un top vendes com és el Seat Ateca però amb un preu molt més baix i amb un equipament de sèrie més que notable.