Per molt que en Honda tinguin molt clar que el Toyota RAV4 pot ser que continuï sent un dels models més interessants del seu segment, saben també molt bé a la marca japonesa que el seu nou soldat en aquest segment pot ser que li acabi robant moltes vendes al seu compatriota.

I és que la marca japonesa sap molt bé que el seu nou CR-V 2023 pot convertir-se en un dels models més venuts de la marca a nivell mundial. D'una banda perquè competeix en un dels segments que més s'ha encoratjat en els últims anys, dels SUV de mida mitjana, models perfectes tant per al dia a dia a la ciutat com per a escapades i viatges en família.

 

Per altre perquè, tenint en compte també el moment en què es troba la indústria amb automòbil, on ha apostat per fer d'aquest CR-V u dels models amb un motor híbrid més atractius del moment. Saben molt bé en el fabricant que són molts els que encara no s'han decidit a fer el pas a l'electrificació total o parcial, per això un motor HEV és un punt intermedi molt atractiu.

El Honda CR-V 2023, un dels futurs rivals del Toyota RAV4

Un motor híbrid que, en aquest cas, es basa en la unió d'un motor tèrmic 2.0 de gasolina i quatre cilindres i de dos motors elèctrics que, entre els tres, aconsegueixen una potència total de 207 CV i 335 Nm de parell màxim.

Això sí, fan gust també molt bé a la marca que, per molt que ens híbrids vagin nedant pes, també són molts els que volen continuar apostant per motors de combustió tradicionals. Per això van a llançar també una versió amb un motor de gasolina 1.5 turboalimentat tetracilíncidric que entrega 193 cavalls de potència i 243 Nm de parell màxim i que va associat a un canvi de marxes automàtic tipus CVT. Això sí, a Europa tan sols es vendrà la versió HEV.

 

Honda no ha donat a conèixer encara els preus d'aquest model, però no seria estrany que, tenint en compte que la marca japonesa qui és robar-li moltes vendes a Toyota, aquest nou CR-V es quedi, com a mínim, al mateix nivell quant a preus que el RAV4.

El que sí que se sap ella és que, com sol passar amb alguns models d'ona, el fabricant el posarà primer a la venda als Estats Units i, més tard, arribar a Europa, un mercat en el qual, veient l'auge d'aquest tipus de models, pot acabar sent un dels més destacats.