Skoda sempre s'ha caracteritzat per ser una marca prudent en les seves decisions i amb un punt certament conservador en aquest sentit. Un caràcter, una estratègia, que li n'ha ajudat poc a poc anar creixent al nostre país i dins del Grup Volkswagen.

I és que, si bé és cert que Skoda no pot presumir de tenir les vendes d'altres com Volkswagen o Audi, sí que pot presumir de, fins i tot amb xifres de vendes menors que les de Seat, es una marca que genera beneficis, al contrari del que passa amb la marca espanyola, que porta dos anys seguits sent única firma del grup alemany amb pèrdues.

 

Aquest caràcter conservador és el que ha portat als txecs a diferenciar-se de bona part de les marques que tenen èxit a Europa i a continuar apostant per una carrosseria que, si bé és cert que no compta|explica ara amb el suport i l'èxit amb què comptava fa ja un temps, sí que continua donant fruits a Skoda.

I aquesta no és cap altra que la de les berlines, un tipus de models que va ser molt popular fins fa uns anys però que, amb l'arribada dels SUV, ha perdut molt pes. Tant que marques com Seat o Renault, han deixat de comptar amb elles. No és el cas de Skoda que, de fet, té a una de les seves berlines amb una promoció que, sens dubte, no és de les que passen desapercebudes.

El Skoda Superb pot presumir de ser una de les millors alternatives per als que no volen un SUV

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu del Skoda Superb en la seva versió PHEV és de tan sols 35.900 euros, un preu molt top tenint en compte les seves característiques. Un preu molt atractiu que compta això sí amb un descompte ja aplicat de ni més ni menys que 10.700 euros fruit de les promocions internes de la marca així com dels ajuts del Pla MOVES del govern.

El millor en aquest cas no és ja que aquesta berlina pugui presumir de ser un model més espaiós que la gran majoria dels SUV que triomfen a Espanya i d'explicar amb un preu que fa d'ella una berlina molt atractiva, és que a més tenen sota del capó un motor PHEV de 218 cavalls.

 

No és que sigui cap secret que aquest tipus de motors permeten poder lluir l'etiqueta ZERO de la DGT i aprofitar-se dels seus avantatges, així com, sobretot, firmar uns consums molt baixos. D'altra banda, es pot destacar que aquest tipus de motors permeten al seu torn tenir una autonomia manera elèctric de més de 50 quilòmetres, per la qual cosa es converteixen al seu torn en models perfectes per al dia a dia a la ciutat.

A Skoda són molt conscients que el seu Superb PHEV no serà el seu top vendes a Espanya, però saben que sí que són molts els que ho tenen en compte. I amb raó veient el seu preu.