No és que sigui precisament cap secret que és un dels models més venuts de Renault tant al nostre país com en bona part de mercats europeus és el Clio, un utilitari que porta moltes generacions a la seva esquena sent una de les millors opcions dins d'una de les categories més disputats a Europa.
Un Clio que acaba d'actualitzar-se amb una renovació més que interessant en la que aquest utilitari ha adoptat el nou llenguatge disseny de la marca i es converteix així en una de les opcions més atractives referent a relació qualitat preu, entre altres coses perquè dins de la seva àmplia gamma mecànica apareix una opció que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT per un preu més que mesurat.
Renault posa a disposició aquest escriu amb fins a quatre opcions mecàniques diferents: una versió dièsel, una versió gasolina, una versió bifuel que pot funcionar tant amb gasolina com amb GLP i una versió híbrida auto recarregable que, evidentment, acaba sent la més recomanable, encara que és també el més car.
El Renault Clio GLP, una aposta assenyada
Tanmateix, segurament la proposta més assenyada dins de la gamma és la que compta amb la mecànica TCe 100 GLP, un motor bifuel de 100 cavalls de potència associat a una transmissió manual que li permet lluir la cada vegada més buscada etiqueta ECO de la DGT.
I és que la diferència de preu d'aquesta versió respecte a la versió de gasolina convencional és de menys de 1000 €, per la qual cosa, tenint a més en compte que el preu del GLP és molt més baix que el de la gasolina així com els beneficis de l'etiqueta ECO, acaba sent una compra a la llarga més encertada.
D'aquesta forma, si optem per fer-nos amb el Clio amb aquesta mecànica i amb l'acabat més la brillantor el seu preu de partida es queda per sota dels 17.000 €, una quantitat que el converteixen en un dels millors models de la seva categoria per relació qualitat preu, i més tenint en compte que s'acaba d'actualitzar i posar al dia el que es refereix a tecnologia i connectivitat, dos dels punts forts també de molts cotxes actualment a Espanya.
És per això que a Renault saben molt bé que és molt probable que aquest Clio, encara que no els hi doni tant benefici com els donen models superiors, continuï sent un dels seus models més venuts a Espanya.