Com bé saben en Seat, entre altres coses perquè el seu Tarraco no és que hagi tingut precisament l'èxit que molts esperaven, segment dels SUV de set places, és a dir, el seguiment dels són de més mida al nostre país, té una quota de mercat molt menor respecte de la qual tenen els SUV de mida compacta i els SUV de mida urbana.
Com passava al seu dia amb els monovolums o amb els familiars de grans dimensions, aquest tipus de models està destinat a famílies molt nombroses i, veient en compte que no solucionis precisament barates, costa vendre-les al nostre país. Tanmateix, es pot tenir en compte que cada vegada són més les marques que estava apostant per ells precisament perquè, davant de la caiguda en vendes de les pèrdues familiars i els monovolums familiars, aquests SUV de set places poden acabar sent determinants al mercat.
És per això que és una de les marques que més està passant perquè al seu catàleg a les carreteres espanyoles, la jove marca italiana DR Automobiles, té la venda al nostre país un model que pot acabar robant les vendes a models com el Seat Tarraco, el Škoda Kodiaq o el Peugeot 5008, entre altres.
El DR 7.0, un SUV de 7 places a molt bon preu
Apostant per la mateixa fórmula pel que han apostat en els seus altres models, la marca italiana ha decidit basar en l'excel·lent relació qualitat preu el seu millor argument de venda amb aquest model. I és que la versió més senzilla d'aquest model té un preu a Espanya que es queda per sota dels 33.000 €, un preu que el deixa al mateix nivell que bona part dels subgèneres llestes d'un segment inferior i que, comptant que arriba de sèrie amb un motor de 160 cavalls de potència i amb capacitat de fins a set places, el converteix en una opció molt interessant.
Però el millor de tot en aquest model és que, com sol ser habitual també a la marca italiana, aquest DR 7.0 compte amb una versió bifuel amb GLP que li permetrà lluir l'etiqueta ECO de la DGT i que té un preu de partida de 34.400 €, és a dir, menys de 2000 € més car que la versió amb motor de combustió tradicional, una diferència de preu que no provoca cap altra cosa que la de convidar a anar directament a buscar aquesta versió tots els beneficis que aporta comptar amb l'etiqueta ECO de la DGT.