Una vegada Dacia ja ha aconseguit tancar moltes boques i situar el seu Sandero i el seu Duster entre els models més venuts a Espanya, especialment el primer, els romanesos no tenen cap altra intenció que continuar sumant adeptes.

I en aquest cas, amb el segment dels utilitaris i el dels SUV ja a la seva mà, la marca associada a Renault ha volgut anar un pas més enllà i s'ha llançat de cap a un segment que, ull, no és senzill.

Ens referim al dels familiars, models amb capacitat de fins a 7 places que no tenen precisament la mateixa salut quant a vendes que la que tenen SUV o compactes de més mida.

I la nova arma de Dacia per a aquest segment és el Jogger, un model que ha substitueix als ja extints Lodgy i Logan MCV i amb el que la marca pretén continuar sumant vendes. L'estratègia comercial amb aquest model és la mateixa que han seguit amb el Duster i el Sandero. Al cap i a la fi, si alguna cosa funciona el millor és potenciar-ho.

El Dacia Jogger té un rival que creix a Espanya i que pot presumir també de ser un low cost

Així, com és lògic tenint en compte a més que Dacia és la marca low cost per excel·lència, els preus del nou Jogger són la seva millor arma. El model d'accés, el més bàsic de tots, arriba, com bé podem veure en quecochemecompro.es, per un preu de tan sols 13.890 euros.

Un preu més que atractiu tenint en compte que no deixa de ser un familiar amb capacitat de fins a 7 places i que arriba ben dotat de sèrie amb un motor de 100 cavalls de potència.

Quant al seu equipament, Dacia l'ha dotat de sèrie amb fars EcoLED, limitador de velocitat, sistema de so, frenada automàtica en ciutat, ràdio DAB, l'USB, bluetooth, ordinador de viatge, alçavidres elèctrics i avís precol·lisió, entre altres coses.

Això sí, a Dacia saben que el seu Jogger té un rival que no deixa de créixer a Espanya. No és cap altre que el Fiat 500L, la versió monovolum del top vendes 500 que, com veiem també a l'esmentat mitjà, té un preu de partida de 13.984 euros.

En aquest cas aquest Fiat arriba amb un motorr de gasolina de 95 cavalls de potència i també molt ben equipat de sèrie, per la qual cosa molts el veuen com una opció més atractiva quant a disseny i de millor qualitat que el Dacia més bàsic de tots.

En el seu cas, compte de sèrie amb aire condicionat, Apple CarPlay, Android Auto, llums diürns, seient posterior abatible, tancament amb comandament, ordinador de viatge, alçavidres i miralls elèctrics, sistema de so integrat, l'USB, i bluetooth, una bona dotació.