Si per alguna cosa s'ha caracteritzat sempre Mazda ha estat per dotar els seus models d'una imatge i un disseny que sempre s'ha guanyat els aplaudiments de la majoria. Els japonesos dissenyen i fabriquen models amb un aire prèmium, que competeixen en molts casos amb Volkswagen, però que, això sí, poden presumir, sobretot, de la bellesa en les seves línies.
I el millor exemple d'això és el model que, per a molts, és el més bonic actualment al catàleg de la marca, el Mazda 3. Aquesta nova generació del compacte de Mazda és la màxima expressió del disseny Kodo, un disseny basat en l'elegància i l'esportivitat.
Un llenguatge de disseny que poc a poc la marca ha anat implantant també en d'altres model, guanyant-se encara més adeptes a Espanya i a Europa. En aquest sentit, si bé és cert que Mazda, per desgràcia per a la marca, no ha aconseguit mai ser un fabricant que es coli entre els més venuts al nostre país, sí que és cert que hi ha una dada que ha omplert d'optimisme al fabricant.
El Mazda 3 ha engegat aquest 2022 molt millor que el Peugeot 308, un model en el punt de mira
I és que, com bé s'ha pogut comprovar en la llista de vendes del mes de gener passat, aquest Mazda 3 ha aconseguit ni més ni menys que 216 vendes. Ull, en cap cas no és una xifra per tirar coets, i més tenint en compte que aquest compacte ha acabat molt lluny dels primers llocs.
Tanmateix, ha estat el fet de veure com un dels rivals directes del Mazda 3, el Peugeot 308, un model que acaba d'estrenar generació i que té en el seu disseny la seva millor arma, ha aconseguit gairebé la meitat de les seves vendes, 144, el que ha omplert d'optimisme als japonesos.
En aquest sentit, Mazda no ha fet cap altra cosa que intentar guanyar encara més pes al mercat amb una oferta que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, rebaixa ara el preu d'aquest model en 2.650 euros de tal manera que el seu preu de partida comptant amb totes les promocions és ara de 22.695 euros.