Per molt que tant el Toyota RAV4 com el Kia Sportage siguin dos dels models més venuts en la seva categoria, tant a la marca japonesa com és la marca coreana són molt conscients que, en ser un dels segments de moda a les carreteres del vell continent, molts fabricants estan apostant per llançar opcions molt interessants referent a la relació qualitat preu.
És més, hi ha alguns fabricants que l'estan apostant tot gol|punt aquest segment com al qual se situa un esglaó per sobre, al dels D-SUV, entre altres coses perquè, en ser models més cars que els B-SUV, acaben reportant més beneficis.
Un bon exemple d'això és KGM, la marca coneguda fins fa molt poc com a SsangYong. Tal com van apuntar els responsables del fabricant quan es va produir el canvi de nom oficial, un dels grans objectius que tenen és el de créixer en vendes tant a nivell mundial com sobretot a nivell europeu, un mercat en el qual porten presents moltes dècades però en el qual mai no han destacat del tot.
El nou KGM Actyon debuta a Europa
No és casualitat llavors que el fabricant hagi apostat per portar al mercat europeu a un model que, si bé és cert que amb prou feines porta un mes a la venda al seu mercat natal, el de Corea del Sud, ha aconseguit ja una xifra superior a 60.000 reserves, fent evident que es tracta d'un model que ha començat molt bé la seva etapa comercial.
Aquest model no és cap altre que l'Actyon, un model que se situa per mida per sobre del Torres i que per tant es converteix en una opció més familiar i també molt més luxosa tal com podem veure en les imatges. És cert que es tracta d'una opció d'una mida més gran que el Toyota i el Kia, però tenint en compte els seus rangs de preus, no seria estrany que acabarà sent un dels models que els robés|va robar més vendes tant al japonès com al coreà.
De moment tan sols s'ha posat a la venda a Europa al mercat de Polònia, amb un rang de preus d'entre 37.000 i 47.000 euros, pel que haurem d'esperar que es posi a la venda a Espanya, una cosa que succeirà el 2025, per conèixer més detalls.