Com bé apuntaven ja fa anys en Volkswagen, els SUV no estan precisament de passada al nostre país o a Europa. Es tracta d'una carrosseria que ha anat augmentant a poc a poc la seva quota de mercat al nostre país i que avui dia s'ha convertit ja en la més reeixida.
I bona prova d'això és que, dels cinc models més venuts des de començament d'any a Espanya, quatre d'ells són SUV. L'únic que no forma part d'aquest segment és precisament el top vendes del nostre mercat, el Toyota Corolla. Sí que aquesta en aquest top 5 el T-Roc, el model que pot presumir ara de ser el més venut de la marca alemanya als concessionaris de Volkswagen a Espanya i que no deixa de guanyar adeptes.
El mes de febrer passat va aconseguir ser ni més ni menys que el quart model més venut al nostre mercat, sent a més el primer model a mig camí entre els generalistes i els prèmium.
Això sí, per molt que el T-Roc sigui, sumant els mesos de gener i febrer, el cinquè model més venut a Espanya amb 2.423 vendes, hi ha un model que ha aconseguit més vendes que ell perquè, entre altres coses, és millor en tot, especialment quant al seu motor.
El Toyota C-HR continua sent el SUV més venut a Espanya per davant del totpoderós T-Roc
No és cap altre que el Toyota C-HR. És cert que el Seat Arona i el Peugeot 2008 també sumen més vendes que el T-Roc, però són models inferiors quant a qualitat que el Volkswagen.
No ho és tant el model japonès, que és el SUV més venut a Espanya amb 2.883 vendes i que tan sols té per davant al Corolla, el més reeixits en el rànquing general. I un dels principals motius de l'èxit del C-HR per davant del T-Cros és que, malgrat ser un model més barat que el Volkswagen, el Toyota pot presumir de tenir un motor millor.
I és que el SUV alemany arriba en la seva versió d'accés, com bé podem veure en quecochemecompro.es, amb un 1.0 TSI de 110 cavalls de potència per un preu de partida de 26.645 euros sense promocions. Un preu atractiu donat com de ben dotat que arriba de sèrie, però que és per sobre dels 25.150 euros que té ara el C-HR amb l'oferta de finançament de Toyota, que compta amb un descompte aplicat de 3.950 euros.
El millor d'aquest Toyota és que, seguint la línia habitual de la marca japonesa, arriba amb un motor híbrid pur, en aquest cas un 1.8 VVT-I Hybrid de 122 cavalls de potència que, més enllà de permetre que aquest model llueixi l'etiqueta ECO de la DGT, promet molt bons consums.
Així, amb un preu més baix i al seu torn amb un motor millor ja que és un model pensat per moure's per entorns urbans, és més que lògic que aquest C-HR segueixi per davant quant a vendes que el T-Roc.