A Dàcia saben molt bé que el mercat actual no és tan favorable per als seus interessos com ho era el de fa uns anys. D'una banda, perquè els preus de tots els models han augmentat considerablement en els últims anys, per la qual cosa ara els Dacia, per molt que continuïn sent models més barats que la resta, ja no són la ganga que eren fa un temps.

D'altra banda, perquè són diverses les marques que estan aterrant a Espanya precisament amb ganes de posar Dacia contra les cordes. Una d'elles és MG, la que en el seu moment va ser una marca prèmium anglesa però que ara, sota el paraigua del gegant xinès Saic Motors, ha optat per agafar el camí dels low cost.

La idea de MG és la de, en un futur no molt llunyà, convertir-se en una marca de referència en el segment dels models elèctrics. Però saben en el fabricant que, ja que la quota de mercat dels elèctrics és encara molt menor, el millor que poden fer, ens altres coses perquè és una marca desconeguda per a molts, és guanyar popularitat a base de bones ofertes.

Per això, més enllà de llançar una versió elèctrica del seu ZS, el seu SUV compacte, també hagin optat per llançar una versió amb motor de combustió. Un model que, amb la promoció actual, pot presumir de ser un SUV low cost més recomanable que els Dacia quant a la seva relació qualitat/preu.

L'oferta que fa del MG ZS u dels millors SUV barats del mercat

I és que la marca ha llançat una promoció per la qual podem comprar el MG ZS amb acabat bàsic per tan sols 12.950 euros. Una promoció que implica finançar la compra amb la marca, que s'acaba a final del mes de maig i que inclou a més 7 anys de garantia així com 1 any d'assegurança a tot risc inclòs. Condicions molt top que fan d'ell un model perfecte per als que no volen gastar molt.

Però el millor donin aquest cas és que, malgrat que és el MG ZS més bàsic de tot, arriba de sèrie molt bé dotat, amb un motor atmosfèric de quatre cilindres 1.5 VTI-tech amb 106 cavalls de potència unit a una transmissió manual. Evidentment no és una bèstia, però sí que és una mecànica perfecta per al dia a dia en conduccions sense necessitat de molt punch.

 

Però el punt a favor d'aquest model és que arriba amb un equipament molt complet de sèrie. Compte amb, entre altres coses, sis coixins de seguretat, regulador i limitador de velocitat, retrovisors calefactables plegables, ESP amb Hill Holder, alçavidres elèctrics en ambdues files, fars Full LED automàtics, llantes d'aliatge amb pneumàtics 215/55 R17, ordinador de bord, pantalla tàctil de 10,1" compatible amb Android/Apple, ràdio DAB amb quatre altaveus i l'USB, aire condicionat, alarma, ancoratges ISOFIX, seients amb múltiples reglatges, Bluetooth, presa de 12V, volant de cuir control d'aparcament posterior i sensor de pressió de pneumàtics.