La nova etapa d'Alfa Romeo ja ha començat a Espanya, i ho ha fet de la mà del Tonale. Un Tonale que, després de la seva presentació fa ja uns dies s'ha convertit en un dels models que més ha centrat l'atenció dels que busquen un model prèmium amb tot el necessari per ser rellevant avui dia.
I és que, ara que ja s'han obert els llibres de comandes d'aquest primer SUV d'Alfa Romeu des que Stellantis va agafar les regnes de la marca, ja es pot saber fins a quin punt serà o no una competència real per a la resta de marques prèmium.
I més tenint en compte que els italians han optat per arrencar la vida comercial de la seva nova gran esperança amb una edició especial que arriba més que ben dotada en tots els sentits.
L'oferta de l'edició de llançament de l'Alfa Romeo Tonale
Una oferta de l'Alfa Romeo Tonale Edizione Speciale amb què aquest model arriba amb el motor de gasolina de 1.5 litres i 130 cavalls de potència unit a una transmissió automàtica (el que sembla que seré el motor més venut) i amb un sistema de micro hibridació que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, que no és un detall precisament menor.
D'altra banda, l'equipament de sèrie d'aquest Alfa Romeo Tonale Edizione Speciale és més que interessant. I és que compta amb, entre altres coses, sistema multimèdia de 10,25 polzades, connectivitat Android Auto i Apple CarPlay, llantes d'aliatge de 20 polzades, il·luminació full LED i sensors d'aparcament amb càmera de marxa enrere.
Quant al preu, existeixen dues opcions. D'una banda, fer-se amb aquest model al comptat per un preu de 39.000 euros o, com sembla que serà pel que optin la gran majoria, finançar-lo.
Si és així, la marca proposa un finançament que passa per una entrada de 9.675,28 € amb una comissió d'obertura d'1.158,33 €, una quota final de 24.180 euros i entremig d'aquestes dues quotes, 36 quotes de 260 euros al mes. Un preu que, si bé és cert que no és que sigui precisament barat, sí que situa aquest SUV prèmium en un terreny que el pot beneficiar.
Amb el Volvo XC40 més bàsic per sota i a l'altura de models com el Lexus UX, aquest Tonale es queda per sota de models com l'Audi Q3, el BMW X1 o el Mercedes GLA si s'igualen les potències dels seus motors així com la transmissió automàtica. Així, tot apunta a què, amb aquesta edició especial de llançament, aquest Tonale, a diferència del que ha passat amb el Stelvio i el Giulia, sí que apunta a ser un model que tingui impacte en un mercat, el dels SUV prèmium, que no deixa de créixer al nostre país.