Fa uns anys, segurament en contra del que molts podien esperar, Fiat va prendre una decisió que, segurament, ha estat de les més encertades de la seva història. No va ser cap altra que la de recuperar el seu icònic Fiat 500 i modernitzar-lo.
Un model que s'ha convertit en un dels protagonistes a les grans ciutats precisament per la seva excel·lent relació entre qualitat, disseny i preu. Un utilitari d'unes dimensions molt reduïdes que es mou molt àgilment entre el trànsit urbà i que pot presumir de trobar places d'aparcament on d'altres ni s'ho plantegen.
El millor en aquesta cas és que, si bé és cert que models urbans hi ha molts, és aquest toc de disseny retro i atractiu que té aquest model el que fa d'ell, com no podia ser de cap altra manera, el model més venut de la marca en els últims anys.
En aquest 2022 el Fiat 500 porta acumulades ja 1.016 vendes, una xifra que el situa en la posició 36 en la llista general de vendes. Saben a Fiat que, ara que s'apropa la primavera, és bastant probable que la seva vendes augmentin tenint en compte que el seu 500 sol ser una de les opcions principals ens les empreses de lloguer, que solen renovar les seves flotes cada any.
Fiat rebaixa gairebé 6.000 euros el preu del seu 500, el seu model més venut a Espanya
Però més enllà de les vendes a empreses de lloguer, Fiat vol també potenciar les vendes al canal de particulars, per això ha decidit aplicar un descompte de ni més ni menys que 5.835 euros a la versió més senzilla d'aquest utilitari. Així, el seu preu, com bé podem veure en quecochemecompro.es, és de tan sols 11.065 euros, un preu que el converteix en una de les millors opcions del seu segment.
Entre altres coses perquè, ull, no és que aquest model estigui triomfant tan sols pel seu disseny o pels seus bons preus, és que Fiat va decidir fa poc optar per fer d'ell un model encara més atractiu incorporant a la seva moto un petit sistema de micro hibridació. D'aquesta forma, el seu motor amb aquest sistema li permet ara poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT.
Una jugada mestra per part de Fiat que, sense optar per un híbrid pur que encariria i molt el preu d'aquest model, ha decidit optar per aquest sistema perquè el seu 500, un model principalment destinat a un ús cent per cent urbà, pugui circular per les grans ciutats sense cap problema.
El seu motor és de tot just 70 cavalls i compta, en la seva versió d'accés, amb un acabat senzill però en el que tampoc no trobarem gaire a faltar. Per un preu així, costa trobar al mercat un model tan equilibrat en tots els sentits. És per això que, com bé saben a Fiat, tant aquesta versió com la versió elèctrica del seu 500 compten cada vegada amb més adeptes.