BMW és una de les marques que més està apostant pels models cent per cent elèctrics. Saben a la marca alemanya, com saben també en la resta de marques prèmium com Mercedes i Audi, entre altres, com en la resta de marques del mercat, que aquest tipus de models seran els veritables protagonistes d'aquí a uns anys.

És per això que, tenint en compte a més que els que van als concessionaris de BMW no ho fan precisament pel preu dels seus models sinó per poder comptar amb un cotxe de molta qualitat i amb l'últim en tecnologia, els de Munich no estan fent cap altra cosa que continuar ampliant els models de la seva famílies denominada 'i'.

 

I un dels que més possibilitats té d'acabar sent un model molt d'èxit és el nou iX3, la versió cent per cent elèctrica del X3 que, això sí, no és que sigui un model precisament barat.

Com bé podem veure al configurador de la marca, aquest iX3 té un preu de partida de 74.300 euros, un preu que, això sí, podrem rebaixar tenint en compte els ajuts del Pla MOVES III.

L'Audi Q4 e-Tron, un model igual de prèmium que el BMW iX3 però molt més barat

Tanmateix, per molt que els que vagin als concessionaris de BMW no ho facin a la recerca de bons preus, sí que hi ha ocasions en què, dins de la guerra dels prèmium, alguns models tenen una relació qualitat/preu molt millor que d'altres.

És el cas de l'Audi Q4 e-Tron, un SUV també de mida mitjana que, ull, és molt més barat que el iX3. I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu del model d'Audi és de tan sols 37.460 euros, en aquest cas un preu a què ja se li han aplicat els descomptes interns i els ajuts del Pla MOVES, que ancaba derivant en una rebaixa de ni més ni menys que 13.360 euros.

 

Així, l'Audi és un model que pot presumir de costar la meitat que el iX3 i que, si bé és cert que no és tan potent i no arriba tan ben dotat com el BMW, no és que sigui un SUV bàsic precisament.

Per molt que el iX4 arribi amb un motor cent per cent elèctric de 286 cavalls de potència amb una autonomia de més de 460 quilòmetres, el motor de l'Audi Q4 e-Tron és de 170 cavalls i la seva autonomia és de 336 quilòmetres, pel que no és que sigui precisament un prèmium elèctric bàsic.

 

D'altra banda, compta amb un equipament de sèrie més que top. I és que arriba amb, entre altres coses, fars LED, control de creuer, alerta de canvi de carril, sistema multimèdia amb pantalla tàctil, instrumentació digital, llantes d'aliatge, Apple CarPlay, Android Auto, engegada per botó i sensors d'aparcament.