El Toyota C-HR ha estat un dels models que més alegries ha donat i continua donant la marca japonesa en els últims anys a Espanya i a Europa. Un SUV de mida compacta que, si bé és cert que has vist com l'entrada al mercat del Yaris Cross li ha robat certa part de protagonisme, segueix sent un dels Top vendes de la marca japonesa a les carreteres del vell continent.
Aquest sentit, no són pocs els que apunten que, tenint en compte que la marca japonesa ja està treballant en la nova generació d'aquest model, que no tardarà a arribar, és molt probable que aquest C-HR continuï sent un model molt reeixit fins que surti definitivament del mercat, entre altres coses perquè el probable és que la marca vagi reduint a poc a poc el seu preu.
Això sí, tal com podem veure en quecochemecompro.com, aquest model de Toyota no és que sigui precisament barat. La seva versió més senzilla de totes, que arriba ja amb un motor híbrid de 122 cavalls de potència i molt ben equipat de sèrie té un preu de partida que es queda per sobre els 28.000 €, un preu que ens situa per sobre de la mitja del seu segment.
El Kia Niro, un model millor i més barat que el Toyota C-HR
No és que sigui precisament cap secret que són molts els rivals d'aquest Toyota, entre ells models molt d'èxit també a Espanya com el Peugeot 2008 o el Seat Arona, models que, això sí, per mecàniques tan diversos passos per darrere. No està precisament un dels models que, com bé sabesnen Toyota, millor rendiment està tenint a Europa els últims anys: el Kia Niro.
Tan sols fa falta veure l'importantíssim pas endavant quedat la marca coreana en la nova generació del seu crossover per adonar-se que és avui dia una de les millors opcions quant a relació qualitat preu del mercat. Com en veiem en el esmentat mitjà, la versió més senzilla d'aquest model coreà té un preu de partida que es queda per sota dels 27.000 € gràcies al descompte de més de 4.000 euros, és a dir, uns 2000 € més barat que el model de Toyota.
El millor en el seu cas és que, més enllà que compta amb un motor híbrid més potent, en el seu cas de 140 cavalls, és un model potser més polivalent, entre altres coses perquè pot presumir de tenir més habitabilitat a les places posteriors, un dels principals punts en contra del Toyota, així com sobretot una capacitat més gran de càrrega al seu maleter, sent una opció més familiar i, alhora, més barata.