Són alguns els models de BMW que, malgrat que no siguin opcions precisament barates, sí que poden presumir de ser opcions molt demandades. Sobretot entre els que busquen models prèmium amb molta qualitat en tots els sentits.

Un d'ells és el BMW X5, un SUV ja de considerable mida que, si bé és cert que no arriba a les dimensions del X7, el de més mida de la gamma, sí que guanya quant a habitabilitat, confort i espai de càrrega al X3.

Un SUV prèmium que compta amb tot el necessari per als que busquen el millor de BMW: un disseny atractiu i esportiu, una gamma mecànica molt àmplia i amb molt bones prestacions, un equipament molt complet ja de sèrie des de les seves versions més senzilles i, sobretot, aquesta qualitat i aquest aire de prèmium que tant destil·la aquest model.

Això sí, com bé fan gust els que tenen intenció de fer-se amb un d'ells, encara que sigui el més senzill de tots, no és que sigui un BMW amb un preu molt popular. I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de la versió d'accés d'aquest X5, que arriba amb un dièsel de 235 cavalls de potència, és de 74.000 euros.

Un preu que provoca que no siguin pocs els que, tenint en compte que ja estan disposats a gastar-se una bona quantitat de diners, tingui en compte altres alternatives. I una d'elles és un model que, malgrat que pot semblar que sigui més car, acaba sent més barat.

El Range Rover Velar, l'alternativa al BMW X5 que, sent igual de prèmium i més esportiu, és més barat

No és cap altre que el Range Rover Velar, un dels SUV més esportius de la marca prèmium anglesa que, com bé podem veure a l'esmentat mitjà, acaba tenint una versió d'accés encara més barata.

Un Velar que en la seva versió més senzilla té un preu de 68.950 euros. El millor d'aquest model és que, sent més barat, per a molts és encara millor. Entre altres coses perquè, a diferència del que passa amb el BMW X5, aquest Velar compta amb un dièsel de 204 cavalls que, ull, gràcies al seu sistema de micro hibridació pot lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT.

D'altra banda, és un model que, fent gala de la història de la marca i del seu esperit, arriba amb tracció a les quatre rodes, la qual cosa fa d'ell no tan sols un SUV amb un disseny esportiu, sinó un model amb qui deixar enrere l'asfalt sense cap problema.

Amb un equipament de sèrie que sens dubte no té res a envejar al del X5, aquest Range Rover Velar es converteix, i més tenint en compte que és més barat, en una opció molt a tenir en compte per als que vulguin un SUV prèmium molt top.