Tenint en compte que Toyota pot presumir de ser la marca líder quant a vendes de cotxes híbrids al nostre país, no és que sigui precisament estrany que sigui un dels models del fabricant japonès el que pugui presumir ara de ser l'HEV amb més quota de mercat.

Això sí, a diferència del que passa amb bona part dels fabricants al nostre país, no deixa de ser curiós que el model més venut de Toyota i que alhora és l'híbrid més venut a les carreteres espanyoles no és un SUV, sinó que passa per ser un compacte, una de les carrosseries que més anotat com les seves xifres de vendes han caigut de forma notable arran del boom dels SUV.

 

I és que l'èxit del Corolla en els últims temps a Espanya està fent més que notable, fins al punt que sumant les vendes dels tres primers mesos aquest model pot presumir de ser ni més ni menys que el segon cotxe més matriculat al nostre país tan sols superat pel Dacia Sandero, un model que juga el seu particular lliga.

Toyota vol seguir fent del Corolla un top vendes

Però a la marca japonesa saben molt bé que el millor que pot fer no és tan sols gaudir de l'èxit d'aquest model, sinó d'intentar que les seves xifres de vendes continuïn creixent a mesura que van passant els mesos.

És per això que ara ha llançat una oferta en la qual, a través del seu sistema de finançament, el preu de partida d'aquest model se situa entorn dels 25.000 €. En concret es tracta del Corolla que arriba amb el nivell d'acabat Active Plus i associat al motor híbrid auto recarregable de 140 cavalls de potència, una de les mecàniques més fiables i eficients que podem trobar actualment al mercat i que, com no podia ser de cap altra forma en compte el seu sistema híbrid, li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT.

 

Evidentment el seu preu final tenint en compte comissions i interessos acabarà sent més alt una vegada finalitzem el finançament, però es pot tenir en compte que estem davant d'una de les compres més intel·ligents que es poden fer avui dia al nostre país, sobretot pensant a llarg termini i en l'alt nivell de fiabilitat que ha tingut sempre la marca japonesa. No és estrany llavors que, malgrat no ser un SUV, el Corolla estigui arrasant a les nostres carreteres.