Lexus, com bé saben els amants de l'automobilisme, és la marca prèmium de Toyota. Un fabricant que, malgrat que fa ja anys que estan implantats al nostre mercat, no gaudeix de l'èxit del que sí que gaudeixen d'altres marques prèmium com BMW, Mercedes i Audi.

Els motius són diversos, però el fet de comptar amb un catàleg molt més reduït que el que tenen les tres top alemanyes així com el fet també de ser una marca menys coneguda que les esmentades no ajuden especialment Lexus.

Això sí, ningú no pot negar-li el fabricant japonès que està posant tot de la seva part perquè les seves vendes millorin. Unes vendes que el 2021 han portat al fabricant a acabar en una de discreta vint-i-tresena posició, una posició massa allunyada de les de referència.

És per això que, amb la intenció de créixer com marca i aprofitar la tirada que estan tenint els models prèmium amb motors híbrids i elèctrics, Lexus ha fixat un preu molt top per a un model a qui no se li pot retreure res. De fet, és un model al que, tenint en compte el que ofereix i, sobretot, al preu actual, costa trobar-lo un bon rival.

L'oferta del Lexus UX300 elèctric que el converteix en un dels SUV prèmium amb millor relació qualitat/preu del moment

Si optem per entrar al configurador de la marca, veiem que el preu de la versió més senzilla del Lexus UX300 elèctric, que arriba amb l'acabat ECO, és de 47.400 euros. Un preu que, en quecochemecompro.es, on apliquen tots els descomptes disponibles i els ajuts, acaba rebaixant-se 16.800 euros fins als 30.600 euros. Un preu molt top ja que estem davant d'un dels millors SUV del moment.

Un model que arriba amb un motor cent per cent elèctric de 204 cavalls de potència que li permet lluir l'etiqueta ZERO de la DGT i que, juntament amb una bateria de 54,3 kWh, promet una autonomia d'uns 300 quilòmetres, xifra més que interessant ja que aquest model està ideat per a una conducció urbana.

 

Quant al seu acabat, el cert és que a Lexus han demostrat des del més bàsic que l'esperit prèmium no arriba tan sols pel seu disseny o pel seu preu. I és que aquest acabat ECO compte de sèrie amb, entre altres coses, llums antiboira posteriors LED, retrovisors exteriors calefactados amb ajustament elèctric, llantes d'aliatge de 43,2 cm (17), seient del conductor i passatger davanter amb ajustament elèctric de 8 posicions, seients davanters i posteriors amb tapisseria de tela, volant amb ajustament elèctric, Lexus Safety System +, Sistema d'Avís Acústic del Vehicle (AVAS), compatibilitat Apple CarPlay™ i Android Auto™ i Control Actiu del So (ACS).