Peugeot ha trobat en els SUV una molt bona manera de continuar sent una de les marques de pes al nostre país. I és que, com bé saben en la macadura francesa, els SUV s'han convertit en la carrosseria de moda no només al nostre mercat, sinó també a Europa.

És per això que Peugeot està apostant molt fort per ells amb un model en cada un dels segments. Si bé és cert que els que més estan creixent quant a vendes en us últims mesos són els SUV compactes, també ho és que cada vegada són més les famílies que veuen en els SUV de mida mitjana i, sobretot, en els SUV de grans dimensions, una molt bona solució.

Entre altres coses perquè tant les berlines familiars com els monovolums han perdut molta quota de mercat en els últims temps degut, com no podia sr de cap altra manera, també a l'auge dels SUV.

 

D'aquí que|Per això, malgrat que en Peugeot saben que els seus el seu 5008, el model de més mida dins de la gamma dels SUV de la marca, no vagi a tenir l'èxit que sí que tenen models com el 2008 o el 3008, no deixin d'apostar per ell. En aquest sentit, tenint en compte la poca diferència de preu que hi ha entre els el 3008 i el 5008, no són pocs els que consideren que anar contra|cap a el SUV de més dimensions és una opció més intel·ligent.

L'oferta que converteix el Peugeot 5008 en un dels pitjors rivals del 3008

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu actual de la versió d'accés del 3008 és de 31.780 euros. Un preu que arriba amb un descompte per finançament ja inclòs, en aquest cas de 1.626 euros. D'altra banda, el preu de la versió d'accés del 5008, el SUV de 7 places de Peugeot, és de 33.230 euros amb un descompte ja inclòs per finançament de també 1.626 euros.

Així, tenint en compte que la diferència entre els dos models és de menys de 2.000 euros, no són pocs els que apunten que és una millor idea, sobretot si el que es busca és espai i comoditat, anar a pel de 7 places.

 

Això sí, es pot tenir en compte que, per molt que el 5008 sigui un model amb més habitabilitat i espai de càrrega, compta amb el mateix motor de sèrie que el 3008, un 1.2 Puretech de 130 cavalls de potència. Així, el que guanya en espai i en comoditat el perd quant a dinamisme i resposta a la conducció.

Un 5008 que va dirigit precisament als que necessiten un model perfecte per a la família i que, a diferència del 3008, que no és que sigui un model barat, sí que pot presumir de tenir una relació qualitat/preu molt top en el seu segment.