Amb gairebé 180.000 matriculacions el passat 2022 a Europa, el Fiat 500 es va convertir ni més ni menys que en el quart model més matriculat a tots els mercats del vell continent, evidenciant que l'aposta de la marca italiana per aquest urbà amb el seu peculiar disseny i el seu sistema de micro hibridació lleugera s'ha convertit en una de les millors decisions de Fiat en les últimes dècades.

Un model que evidentment té també molt pes al nostre país, entre altres coses perquè, si bé és cert que per preu té alguns rivals que no són fàcils de batre, no deixa de ser una opció perfecta per a aquells que busquen un model per al dia a dia a les grans ciutats amb etiqueta ECO i a un preu molt atractiu.

 

En aquest sentit, per molt que en el fabricant ja hagin deixat molt clar que la seva prioritat de cara al futur és apostar per la versió elèctrica d'aquest model i deixar de vendre la versió amb els motors micro híbrids, és precisament la versió més senzilla de totes, la que compta amb aquest motor, la que continua sent la més venuda a Espanya.

El Fiat 500 continua sent el rei a les grans ciutats

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, el fabricant italià estat ara amb l'aplicació interessant descompte aquest model, de tal manera que la versió més senzilla de tots té un preu de partida que es queda just per sobre dels 14.500 €. Això sí, es pot tenir en compte que, com ocorre amb aquest tipus de promoció estarà atractives, el preu va associada a condicions específiques de finançament, per la qual cosa contacte amb els interessos i les comissions evidentment acabarà sent un preu més alt.

En qualsevol cas, costa molt trobar al mercat un model amb un disseny tan atractiu i, sobretot, una mecànica tan idònia per moure's per entorns urbans, amb un motor de 70 cavalls, més que suficient per al seu millor terreny de joc.

 

Si bé és cert que és un model ja molt veterà que ha passat per diverses actualitzacions per posar al dia la seva imatge i el seu equipament, aquest 500, com bé evidencia les xifres de vendes dels últims temps a les carreteres espanyoles com és i serà fins que desaparegui el mercat una de les millors opcions per als quals busquen un cotxe senzill i petit per moure's sense problemes per la ciutat.

El fet d'acabar l'any passat com el quart model més venut a Europa evidencia que, per molt que els SUV continuïn creixent a les carreteres del vell continent, el Fiat 500 continua sent el rei a les grans ciutats.