El Porsche Taycan s'ha convertit en una de les millors notícies per a la marca esportiva alemanya en els últims anys. I és que, si bé és cert que al principi podria semblar que un model 100 × 100 elèctric de la marca alemanya no comptaria amb un bon nivell de vendes tenint en compte que molts acudien als seus concessionaris a la recerca de potents motors de combustió, el Taycan s'ha convertit en tota una referència entre els que busquen una berlina de luxe 100 × 100 elèctrica i, alhora, no volen saber res de models com és el cas del Tesla Model S, sinó que volen acudir a marques molt més consolidades.
És més que evident que a nivell de vendes mundials aquesta berlina elèctrica no està el nivell d'altres models 100 × 100 d'elèctrics com és el cas dels Model Y i Model 3 de Tesla, però dins del seu segment és un dels models més destacats, entre altres coses perquè, com no podia ser de cap altra forma tractant-se d'un Porsche, compta amb un nivell de qualitat, de prestacions i de luxe molt superior a la resta.
Lotus posa a prova el seu Emeya, un futur rival del Porsche Taycan
Però, com bé saben a la marca alemanya, el seu Taycan es trobarà amb un dur rival ben aviat. I és que no és cap altra que Lotus, una de les marques britàniques amb millor valoració des de fa ja molts anys, la que ha decidit posar a prova les prestacions de la seva primera berlina 100 × 100 elèctrica, l'Emeya.
I ho ha fet en un dels entorns més útils per a aquest tipus de cotxes, estant durant diverses setmanes a Finlàndia circulant a temperatures que han rodat de mitjans 25° sota zero, arribant fins i tot a circular a 40° sota zero.
"El procés de prova en Lotus és rigorós i cobreix una avaluació integral de tot el vehicle. L'Emeya és el gran turisme totalment elèctric definitiu, dissenyat i fabricat per oferir l'experiència de conducció òptima als nostres clients els 365 dies de l'any i en totes les condicions", han apuntat els responsables del desenvolupament d'aquest model que està cridat a ser, sobretot en la seva versions més top amb fins a gairebé 1.000 cavalls de potència, un dur rival del Taycan.
