A Citroën són molt conscients que, sobretot en els últims anys, cada vegada són més els que opten per fer-se amb una furgoneta que es pugui transformar en una camper, és a dir, una furgoneta que pugui servir com una espècie de casa amb rodes per afrontar unes vacances realment diferents.

Si bé és cert que són molts els que opten per comprar una furgoneta de segona mà i anar a un especialista o realitzar ells mateixos tot el procés de cancerització, també ho és que hi ha certes marques que ofereixen aquest servei directament a través d'alguns dels especialistes amb qui col·laboren.

 

Un bon exemple d'això és Citroën, una marca que ha decidit aprofitar en llançament de la seva renovada SpaceTourer per llançar una versió Holidays que, com el seu propi nom indica, està destinada a convertir-se en l'element clau de les vacances d'aquells als quals els agrada aquest tipus de furgonetes estil camper.

La Citroën Holidays, una camper interessant

De moment la marca francesa no ha donat detalls del preu, però sí que se sap molt d'aquest model, entre altres coses que comptarà amb dos tipus de motors, en els dos casos dièsel, però amb la diferència de comptar amb una transmissió automàtica o amb una transmissió, sent el motor de 145 cavalls en el cas de la transmissió manual i de 180 en el cas de la transmissió automàtica.

Quant a les funcions de casa amb rodes que ofereix aquest model, compte amb la possibilitat de muntar dos llits, un al pis inferior i una al pis superior, si com comptar amb una cuina amb aigüera, plaques de gas, una petita nevera com amb una taula retràctil que pot servir tant com per menjar quatre persones com per treballar tranquil·lament.

 

D'altra banda, compta amb un dipòsit de 10 litres per a l'aigua neta i un altre de 10 litres per a les aigües residuals així com la possibilitat de muntar una dutxa a la part posterior del vehicle, combinada amb un dipòsit de 25 litres i un vàter extraïble.

Si bé és cert que a la marca francesa saben molt bé que aquest model no es convertirà en cap cas en un dels seus models més venuts, oferir aquesta possibilitat directament per part del fabricant francès és una cosa que juga molt a favor seu, i més tenint en compte que és un tipus de vehicle cada vegada més demandat a Europa.