BYD té com un dels seus principals objectius en els propers anys convertir-se no tan sols en una de les marques de referència entre els cotxes 100 × 100 d'elèctrics sinó també ser una marca que arribi a cada vegada un major nombre de conductors, per això el fabricant xinès està augmentant la seva oferta de cotxes híbrids endollables, un tipus de cotxe que és més senzill de vendre, almenys a Espanya, que és un cotxe elèctric pur.

 

I és que es pot tenir en compte que, a diferència del que passa amb els elèctrics cigars, aquest tipus d'híbrids compten amb un motor elèctric i un motor de combustió, per la qual cosa en el moment en què se li acaba la bateria al motor elèctric, no hi ha cap tipus de problema en el que es refereix autonomia ja que el motor de combustió funciona amb combustible com qualsevol altre tipus de cotxe, evitant així certs problemes d'autonomia dels cotxes elèctrics.

El positiu en aquest cas és que, en comptar amb un motor elèctric, aquest tipus de mecàniques sí que permeten comptar amb xifres d'autonomies elèctriques que cada vegada són més elevades, sent així opcions perfectes per no gastar ni una gota de gasolina en trajectes diaris de pocs quilòmetres i deixar cap al motor de combustió per als dos viatges en carretera i autopistes.

El BYD Seal 06 Wagon pot ser un èxit a Espanya i a Europa

Aquests motors, DM-i en el cas de la marca xinesa, seran els responsables de convertir a una de les principals novetats que ha presentat BYD al recent Saló de l'Automòbil de Xangai en una de les opcions més interessants quan arribi a Espanya i Europa.

 

No és altre que el Seal 06 Wagon, la versió amb carrosseria familiar d'un compacte que arriba fins als 4,7 m i que per tant es convertirà en un rival directe de models estan assentats a les nostres carreteres com és el cas Toyota Corolla familiar o el Seat León familiar, encara que en aquest cas comptarà amb una mecànica PHEV de 160 o 210 cavalls de potència i amb autonomies elèctriques d'entre 50 i 80 km depenent de la versió.

De moment en la marca xinesa no han confirmat oficialment que aquest model vagi a arribar al nostre país, però és molt probable que ho faci, i ho faci de la mà d'un preu que es quedi per sota dels 30.000 €, convertint-se així en una de les compres més raonables per als que busquen un model polivalent i no vulguin un 100 × 100 elèctric.