Com passa en tantes altres indústries, en la indústria d'automòbil les modes són les que s'encarreguen de convertir a una carrosseria en tendència i, amb el pas del temps, fer oblidar gairebé pràcticament a aquesta mateixa carrosseria.

En aquest sentit, un exemple molt bo no és altre que el dels buggys, models amb un disseny molt particular que van arrasar en la dècada dels anys 60 i que es van convertir en opcions molt populars entre aquells als quals els agrada practicar una conducció agressiva en terrenys com dunes o arena, d'aquí que en entorns on la platja era la protagonista s'hagués molts models d'aquest tipus.

 

Tanmateix, tenint un nínxol de mercat tan petit, les marques van decidir deixar d'apostar per aquest tipus de models i centrar-se en altres carrosseries molt més profitoses a nivell econòmic. Això sí, com ha passat amb tants altres models que van triomfar fa dècades, l'arribada dels motors elèctrics ha provocat que apareguin nous projectes interessants en aquest sentit, i un bugui elèctric és un d'ells.

El buggy elèctric per als VIP

No és cap altre que el Meyers Manx, un model que, tal com podem veure en les imatges, reinterpreta el disseny d'aquests cotxes que van arrasar fa ja uns anys però que l'adapta a les tendències actuals, conservant aquests i alguns aspectes retro que li sentin de meravella, com és el cas del volant.

Un dels aspectes més interessants d'aquest model és que es tracta d'un cotxe extremadament lleuger, amb tot just 750 quilos de pes, molt per sota de la mitjan i que, unit als motors elèctrics que conjuntament ofereixen 200 cavalls de potència, el converteixen en un divertit elèctric amb tracció posterior per a aquells que busquin una conducció realment diferent.

A la marca apunten que arriba amb dues versions amb dos bateries diferents, una que permet comptar amb una autonomia 240 km i una que permet comptar amb el doble, 480 km. Apunten des del fabricant que apunten que serà aquesta última, la de gairebé 500 km d'autonomia, la que consideren que més es vendrà, encara que tingui un preu que superin els 70.000 $, el que el converteix en un model pensat gairebé exclusivament per als més VIP.