BMW va ser una de les primeres marques que va apostar de forma evident pels SUV. Els alemanys van veure aquest aquest tipus de carrosseria una de les millors maneres d'anar sumant adeptes a la seva causa i, a més, d'ampliar de forma efectiva la seva gamma de models.

Però el millor per a la marca alemanya és que, en ser una marca prèmium, es pot permetre el luxe de continuar tenint al seu catàleg models que en marques generalistes no tindrien cabuda. De fet, com passa també a Audi i a Mercedes, el catàleg de BMW és molt més gran que el de marques com Seat, Peugeot o Renault, entre d'altres.

 

Dins d'aquest, crida especialment l'atenció un model que molts donaven per mort però que BMW ha sabut ressuscita i convertir en un model perfecte per als que volen comptar amb els avantatges d'un SUV però al seu torn no volen paga el sobre cost habitual d'aquest tipus de models. No és cap altre el nou BMW Sèrie 2 Active Tourer.

El BMW Sèrie 2 Active Tourer és un dels grans encerts de la marca alemanya per al mercat europeu

La marca alemanya ha renovat recentment aquest model, un BMW Sèrie 2 Active Tourer que es presenta com un familiar compacte perfecte per a aquells que busquen una posició elevada de conducció, que no deixa de ser un dels principals arguments de venda dels SUV, així com habitabilitat i espai interior.

Quant al seu disseny, BMW l'ha modificat tant per fora com per dins, adequant-lo al llenguatge de disseny actual de la marca i fent d'ell un dels millors en la seva categoria.

De fet, un dels punts forts d'aquest model és que, malgrat que evidentment no és barat, sí que és un model pel qual molts estan disposats a fer un esforç.

El seu preu de partida en la seva versió més senzilla és de, com veiem en quecochemecompro.es, 36.900 euros. El millor en aquest cas és que, com sol ser habitual en BMW, no és necessari finançar la compra amb la marca per poder optar a aquest preu.

 

Com no, per molt que siguem davant de la versió d'accés d'aquest BMW, aquest BMW Sèrie 2 Active Tourer té molt poc de 'bàsic'. I és que arriba amb un motor de 136 cavalls amb canvi automàtic de doble embragatge i molt ben equipat de sèrie.

Entre altres coses, compte amb fars LED, climatitzador automàtic bizona, ràdio DAB i pantalla de 8 polzades, instrumentació digital, sensor de pluja i llums, recolzabraços davanter, volant de cuir multifunció, llantes d'aliatge de 16 polzades i sistema BMW Professional amb Bluetooth.

Un model pensat entre altres coses per competir amb el Mercedes Classe B però que, a diferència del model de Mercedes, no és un SUV al cent per cent. Un encert que per part de la marca alemanya que sap que encara són alguns els que no s'han deixat seduir per la febre dels SUV.