Des de fa mesos, tothom a Espanya sap que, més aviat que tard, el prototip de petit SUV urbà que Cupra va presentar sota la denominació de UrbanRebel es convertiria en llançament comercial. Ara, i gràcies als amics d'avarvarii, tenim ja les primeres imatges.

 

Aire rabiosament esportiu

I del nou cotxe sorprèn la seva mida, molt reduïda, l'esportivitat, més que evident, i la versatilitat, perfecta per a la ciutat, que se li intueix. No fa tants mesos, i en autòdrom Terramar de Sitges, el UrbanRebel va rodar per les peraltades corbes|revolts d'aquest centenari circuit juntament amb el Terramar i el Tavascán, els altres dos cotxes que Cupra vol llançar ben aviat. De moment, el UrbanRebel no té denominació definitiva, però es dona per fet que acabarà dient-se Raval, que és el nom que se li dona avui a l'antic Barri Xino de Barcelona. Per què? És fàcil d'intuir: el Raval és avui un dels barris més de moda de la Ciutat Comtal i, en ell, encara que la modernitat i la barreja cultural són norma com al Born, un altre barri barceloní que dona nomeni a un cotxe, en el Raval no s'ha perdut el caràcter canalla que va ser senyal del barri fins no fa gaire. Se us ocorre millor nom per a un cotxe que va néixer dient-se Rebel Urbà? Doncs això, que està perfectament escollit i, per això, esperem que Cupra acabi anomenant així al seu nou cotxe.

Elèctric, sens dubte

Com el Terramar i el Tavascan, el Cupra Raval serà elèctric i la marca tornarà a refirmar-se com el que és: una de les puntes de llança del grup Volkswagen per interessar a públics que mai no van pensar a comprar un Seat. Amb cada nou llançament, es confirma l'encert que per a Volkswagen (i per a Seat) ha suposat el naixement de Cupra.