Citroën és molt conscient que la indústria d'automòbil estava vivint ara un dels processos de canvi més important de la seva història. De fet, referent a les mecàniques, la transició des dels motors de combustió bàsics als motors 100 × 100 d'elèctrics va a suposar segurament el canvi més gran de la indústria des del seu naixement fa ja moltes dècades.

Tanmateix, es pot destacar també que, més enllà dels canvis tecnològics i mecànics, en tot el que es refereix al disseny i a les carrosseries també hi ha hagut moltes novetats en els últims anys, entre altres coses perquè el boom dels SUV ha provocat que carrosseries tan assentades a Europa com les berlines i els monovolums hi ha en gairebé desaparegut de les carreteres del vell continent.

 

És més, és molt difícil trobar avui dia, especialment fora dels catàlegs de les marques prèmium, berlines o monovolums generalistes, entre altres coses perquè aquest tipus de marca sap molt bé que no tenen gaire marge i que el millor que poden fer és concentrar les seves vendes a les carrosseries de modes.

Citroën C5 X, un model diferent però molt atractiu

Tanmateix, no ha estat com és una marca que solen apostar sempre per diferenciar-se una mica de la resta, la que ha tornat a deixar clara la seva aposta per la innovació, en aquest cas amb el Citroën C5 X.

I és que aquest model, com bé saben els que ja s'han interessat en un d'ells, és que aquest model, com bé saben els que ja s'han interessat en un d'ells, passa per ser un familiar per dimensions i per capacitat de càrrega, però passa també per ser un crossover quant a la seva carrosseria, és a dir, un model que es queda mig camí entre una berlina amb disseny cupè i un SUV.

 

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la marca francesa vol potenciar les vendes de la versió híbrida endollable d'aquest model, per això ha aplicat un descompte de més de 6000 € a aquesta versió i que així tingui un preu de partida que es queda just per sota dels 39.000 €.

És cert que no és un preu baix, però cap tenir en compte que estem davant d'un familiar de dimensions interessants que compta amb una mecànica que li permet tenir 50 km com a mínim en manera 100 × 100 elèctric alhora que un motor de combustió per afrontar llargs viatges a la carretera autopista, així com l'últim en tecnologia de la marca.