A diferència de Volkswagen i Seat, dos dels fabricants més potents quant a quota de mercat a Espanya, Skoda, un altre dels integrants del Grup Volkswagen, no pot presumir de tant èxit.

Si bé és cert que la firma txeca va creixent a poc a poc a Espanya, les seves vendes no estan a l'altura de les de les seves marques germanes. Això sí, això no significa que a Skoda no es prenguin molt seriosament el mercat espanyol. Més aviat el contrari. La firma sap molt bé que l'electrificació és el futur al sector de l'automòbil, per això ha llançat una oferta al nostre país per al seu primer model cent per cent elèctric.

Una oferta que converteix el Skoda Enyaq en un dels models més interessants que es poden trobar en el dia d'avui en el mercat espanyol. Primer, evidentment, perquè és un elèctric que es beneficia de tot el positiu que implica tenir l'etiqueta ZERO de la DGT. Segon, pel qual és un SUV amb un disseny molt atractiu que encaixa perfectament amb la tendència actual del mercat. I tercer perquè, amb l'oferta actual, té un preu molt a tenir en compte.

L'oferta del Skoda Enyaq, l'aposta de la marca txeca en el segment dels SUV elèctrics

Una oferta que, tenint en compte les promocions i els descomptes de la mà del pla Moves III, deixa el preu de partida de la versió més bàsica d'aquest Enyaq en tan sols 28.800 euros, tal com veiem en quecochemecompro.es. Un preu a què ja se li ha aplicat un descompte de ni més ni menys que 13.000 euros, una xifra molt atractiva veient cóm està el mercat.

En aquest cas, malgrat que l'oferta va lligada a la versió més bàsica d'aquest Enyaq, aquest model de Skoda arriba més que bé dotat. El seu motor cent per cent elèctric de 180 cavalls va unit a una bateria de 62 kWh, el que suposa una autonomia de més de 400 quilòmetres.

Si ens centrem en l'equipament, és evident que a Skoda no s'han guardat gens al tinter i han anat amb tot cap a aquest Enyaq des del seu acabat més senzill. I és que comptade sèrie amb, entre altres coses, llantes d'aliatge, sistema d'àudio integrat, bluetooth, l'USB, Apple CarPlay, engegada per botó, fars LED, control de creuer amb limitador, instrumentació digital, avís precol·lisió i fre de mà elèctric.

Un SUV elèctric amb un disseny trencador i atractiu que, amb aquesta rebaixa de preu, es converteix així en una de les millors opcions d'aquí a un segment que, a poc a poc, va guanyant pes.