En Toyota són molt conscients de què, si bé és cert que la primera generació de la sev C-HR es va convertir en tot un èxit de vendes tant a Espanya com en la immensa majoria dels mercats en els quals va ser present, aquesta segona generació que s'ha posat recentment a la venda no ho tindràs precisament tan fàcil.

Entre altres coses perquè, més enllà que la marca japonesa havia decidit fixar un preu de partida bastant més alt que el que tenia la primera generació, són molts els rivals directes que s'han actualitzat i ha llançat versions amb motors híbrids auto recarregables que els converteixen en alternativa segurament més interessants i més polivalent és que el model de Toyota.

 

I és que es pot recordar que la versió més senzilla d'aquest model japonès supera els 30.000 €, un preu que, si bé és cert que el deixa a la zona mitjana del seu segment i més amb aquest tipus de motor, per a molts conductors continua sent massa alt, i més per al model d'un segment com és el dels SUV urbans.

El Hyundai Kona li robarà moltes vendes al C-HR

Un bon exemple d'un gran rival del Toyota C-HR és el Hyundai Kona, el segon model més venut de la marca coreana al nostre país l'any passat i que passa per ser un dels pilars centrals de l'èxit d'aquest fabricant tant a Espanya com en la resta de mercats europeus.

Són molts els arguments a favor d'aquest model, però segurament el principal actualment és que, comptant amb les ofertes i promocions de la marca, el seu preu de partida s'acaba quedant per sota del que té el Toyota, en aquest cas el Hyundai arrenca per sota dels 28.000 euros.

 

Un altre argument que millora aquest model davant el model japonès és que compta amb una capacitat més gran de càrrega al seu maleter, un punt a favor i tenint en compte que cada vegada són més les famílies que, a excepció d'aquelles que necessiten molta capacitat de càrrega, veuen en aquest tipus de models opcions realment interessants.

A ells se li suma el fet que arriba amb un motor híbrid auto recarregable de 141 cavalls de potència i amb una transmissió automàtica de doble embragatge, un tipus de canvi automàtic molt més aplaudit que el famós i fins a cert punt polèmic canvi automàtic CVT de Toyota.