El segment dels utilitaris és un dels que menys ha patit el boom dels SUV, sobretot a Europa, un mercat en el qual aquest tipus de models sempre han tingut molta presència i molt protagonisme.

Bona prova d'això és que, a diferència del que està passant amb un altre tipus de carrosseries, com per exemple els urbans, els monovolums o les berlines, els utilitaris continuen sent presents a gairebé tots els catàlegs de les marques més potents a nivell europeu.

 

I un dels utilitaris de referència a les carreteres del vell continent no és altre que el Volkswagen Polo, el model que se situa un esglaó per sota del Golf quant a mida i prestacions però que, com ocorre amb el seu germà gran, passa per ser una de les millors opcions en el seu segment.

El Hyundai i20 N Line, un utilitari amb aires d'esportiu

Un Polo que sap molt bé que té diversos rivals directes de molt nivell, i precisament un d'ells acaba d'actualitzar-se amb el llançament de més d'un nivell d'acabat que el converteix en una opció amb aires esportiu molt interessant.

No és cap altre que el Hyundai i20 amb l'acabat N-Line, un nivell d'acabat que compta a més amb el millor equipament disponible al llit d'aquest model i que, si bé és cert que no va acompanyat de motors que converteixin a aquest utilitari en un model realment esportiu, sí que li donen un toc més agressiu a nivell visual.

 

Amb un rang de preus que va des de poc menys de 25.000 € a poc menys de 30.000 € i amb opcions mecàniques de 80 cavalls i de 100 cavalls amb sistema de micro irrigació lleugera i possibilitat de transmissió automàtica, aquest Hyundai es posiciona com una opció realment interessant per a aquells que busquen un utilitari molt atractiu referent al visual, molt ben dotat de sèrie, amb un motor fiable com és el dels coreans i amb una relació qualitat preu que per a molts els situa bastant per davant del model alemany.