Si bé és cert que hi va haver un temps en el que el Nissan Qashqai va veure com alguns dels seus rivals directes el superaven quant a xifres de vendes, en els últims mesos el model japonès ha tornat a recuperar el seu tron, i ara pot presumir de ser no tan sols el model més venut de la seva categoria sinó de ser ni més ni menys que el tercer cotxe més matriculat a les carreteres espanyoles.

Un model que s'ha convertit en una peça fonamental perquè la marca japonesa vagi ampliant a poc a poc la seva quota de mercat a Europa. Això sí, al contrari del que estan fent en alguns fabricants, en aquest cas en Nissan han optat no per llançar una versió 100 × 100 elèctrica d'aquest model que tingui algunes petites diferències a nivell de disseny, sinó per llançar un model completament nou, amb el seu propi llenguatge de disseny, amb un motor 100 × 100 elèctric però que manté les dimensions pròpies d'un model com el Qashqai.

 

I aquest model no és cap altre que l'Ariya, el primer SUV 100 × 100 elèctric de la marca japonesa que passa per ser ara una de les millors opcions al nostre país, entre altres coses perquè compta amb una sèrie de promocions i descomptes que deixen el seu preu a un nivell realment competitiu.

El Nissan Ariya més senzill costa menys de 40.000 euros

Tal com podem veure al configurador de la marca japonesa, la versió més bàsica d'aquest model té un preu que se situa per sota dels 40.000 €, encara que es pot tenir en compte que és un preu encara que ja se li han aplicat totes les promocions del fabricant així com tots els ajuts del govern.

 

Una versió d'accés que arriba amb una mecànica de 218 cavalls de potència i amb una bateria que li permet tenir poc més de 400 km d'autonomia, una xifra que evidentment variarà depenent del tipus de conducció que duguem a terme, sent bastant menys si estem per llargues tirades a l'autovia i autopista i sent també superior es optem per circular de forma habitual per entorns urbans interurbans a baixes velocitats.

Un model que compta amb un disseny per a molts molt més atractiu i modern que el del Qashqai i que, com no podia ser de cap altra forma, compta amb l'últim en tecnologia de la marca japonesa, per la qual cosa és probable que aquesta interessant promoció l'ajudi a augmentar de forma considerable les seves xifres de vendes