La nova generació del Toyota C-HR no ho tindrà precisament fàcil per aconseguir igualar les vendes que ha aconseguit la primera generació d'aquest SUV urbà híbrid. I és que cap destacar que fa anys que aquest model és un dels models més venuts de la marca japonesa al nostre país.
Es pot tenir en compte a més que l'arribada de la nova generació d'aquest model ha suposat un increment notable en el seu preu, entre altres coses perquè el pas davant quedat la marca japonesa que aquesta nova generació a nivell de tecnologia, equipament i motors ha estat també notable.
No és casualitat llavors que continuïn sent molts els que busquin alternatives dins del mercat espanyol a aquest model, alternatives que comptin també amb l'etiqueta ECO encara que sigui a través d'un altre tipus de mecànica com és el cas del GLP.
L'EVO 5, un SUV urbà amb etiqueta ECO i bon preu
Una d'elles és una de les grans desconeguts al nostre país, entre altres coses perquè s'ha posat a la venda fa molt poc. No és cap altra que l'EVO 5, un SUV urbà de la marca italiana low cost que, com no podia ser de cap altra forma, pretén convertir-se en una de les opcions més interessants per a aquells que tinguin un pressupost ajustat.
I és que, tal com podem veure al configurador de la marca italiana, el preu de partida de la versió que arriba amb un motor que permet utilitzar tant gasolina com GLP com combustible és de 22.700 €, un preu que el deixa uns 8000 € per sota de que té el Toyota C-HR.
És més que evident que són models diferents, tant per qualitat com per mecànica, però també ho és que, amb un preu tan ajustat com és el d'aquest EVO, altres models del seu segment que compta també amb l'etiqueta ECO ja sigui a través d'un motor GLP o a través d'un sistema de micro hibridació, com és el cas del Ford Puma o el SsangYong Tivoli, podrien veure com les seves vendes cauen de forma notable.
Des del fabricant italià tenen molt clar que, per molt que tinguin altres models a la venda, aquest EVO 5 és el que els hauria d'ajudar a anar augmentant a poc a poc la seva quota de mercat a les carreteres espanyoles, un tipus de carreteres on aquest tipus de models tenen cada vegada més presència.