Toyota és, des de fa ja un temps, la marca líder al nostre país, i ho és per diferents motius. D'una banda, perquè el fabricant japonès porta apostant molts anys pels motors híbrids auto recarregables, un tipus de motor cada vegada més popular al nostre país i que permet que els seus models comptin amb l'etiqueta ECO de la DGT. Per un altre, perquè són opcions molt interessants referent a relació qualitat preu, així com cotxes molt fiables i ben equipats de sèrie.

Així, no és casualitat que opcions com el Corolla, el C-HR, el Yaris Cross, el Yaris o fins i tot el RAV4 puguin presumir de ser opcions realment reeixides al nostre país en els seus respectius segments.

Això sí, es pot destacar que cada vegada són més els fabricants que s'han posat les piles en aquest sentit i ha llançat al mercat de models per competir amb Toyota, especialment de cara aquells conductors que busquen abans que res fer-se amb un model amb etiqueta ECO independentment de la mecànica que utilitzin.

 

I un d'ells és Nissan, que va optar amb l'actual generació del seu Qashqai, el seu model més venut a Espanya des de fa ja molts anys, per dotar-lo amb diferents tipus de motors que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT ja sigui a través de les opcions micro híbrides o a través de les opcions híbrides auto recarregables.

El Nissan Qashqai amb etiqueta ECO és una ganga a Espanya

Precisament la versió que compta amb un motor micro híbrid de 140 cavalls de potència associat a una transmissió manual, un motor que li permet lluir l'esmentada etiqueta de la DGT, i que alhora arriba associat amb l'acabat Acenta, un acabat que arriba molt complet de sèries i el que no trobarem a faltar, s'ha convertit en la protagonista d'una promoció interessant per part de Nissan.

I és que la marca ofereix aquesta versió en concret a través d'un sistema de rènting en el qual, això sí, en cap cas podrem acabar pagant la quota final i quedar-nos amb el cotxe, sinó que les opcions que hi ha de la marca japonesa és, o bé començant un altre procés de rènting amb un altre cotxe, o bé tornar-lo.

 

Aquesta promoció passa per un sistema de rènting de tres anys, és a dir, 36 mesos, amb una quota mensual de tan sols 290 € al mes i, això sí, l'entrada de més de 5000 €, a més de tenir un quilometratge anual fixat en 10.000 km, una xifra més que correcta per a la immensa majoria d'espanyols. No és casualitat llavors que, més enllà d'aquesta promoció i comptant amb d'altres, aquest Qashqai pugui presumir de ser actualment el model més venut de la seva categoria a Espanya.