El Renault Arkana és un d'aquests models que, sense fer molt soroll i sense ser precisament el model que més campanyes de publicitat ha tingut en els últims anys per part del seu fabricant, més alegries els ha donat a nivell de vendes als francesos. I és que es tracta d'un model que compta amb un disseny cupè que, sobretot, l'allunya de la resta de rivals directes de la seva categoria.

D'altra banda, s'ha tenir en compte que la marca francesa ha encertat de ple apostant per fer del seu Arkana un model per comptar amb la l'etiqueta ECO en totes i cada una de les seves versions.

Ho pot fer a través de la versió que compta amb un motor micro hibridat o ho pot fer a través de la versió que compta amb un motor híbrid auto recarregable, però el fet que en els dos casos compta ja amb aquesta etiqueta li permet ser un model que se situa un esglaó per sobre d'alguns rivals directes.

El Renault Arkana híbrid té un preu temptador

La marca francesa ha optat per promocionar ara la versió híbrida auto recarregable, una versió que arriba amb un motor de 140 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i que, evidentment, acaba oferint uns consums molt baixos en entorns urbans, el millor terreny de joc d'aquest tipus de mecàniques.

 

En aquest cas l'oferta passa per deixar el preu de partida d'aquesta versió per sota dels 30.000 €, un preu molt temptador per a un model que a més arriba de sèrie molt ben dotat en quant a equipament, i més després d'una recent actualització de meitat de cicle que l'ha posat al dia amb petits retocs que l'han modificat a gran escala el seu disseny però que sí que han perfeccionat un cotxe que s'ha convertit en un dels èxits més grans de Renault en els últims temps.

Cap tenir en compte que és un model que, per aquest preu, es posiciona com un rival interessant a SUV de mida compacta com és el cas del Peugeot 3008 o el Nissan Qashqai però que, gràcies a comptar amb un motor híbrid auto recarregable, el converteixen en una opció bastant més atractiva.