L'Audi Q3 Sportback Híbrido és un d'aquests models que, sempre que el pressupost no sigui precisament molt ajustat, pot presumir de ser una de les millors opcions per a aquells que busquen amb un disseny molt atractiu, una mecànica híbrida endolla parli i l'últim en tecnologia de la marca alemanya.

Això sí, sent com és un model prèmium i que compta a més amb un tipus de mecànica que no és que provoca que sigui una opció barata, té un preu realment elevat. Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla d'aquest model compta amb un preu de partida que s'apropa gairebé als 50.000 €, comptant ja amb tots els ajuts i promocions tant de la marca com del Pla MOVES govern.

 

És per això que, com bé saben els que buscar un model d'aquestes característiques, existeix una opció a Espanya que no està fent cap altra cosa que anar guanyant pes mes rere mes en un mercat que cada vegada el senti millor. No és cap altre que el Lynk & Co 01, un model desconegut per a la immensa majoria de conductors a Espanya però molt ben valorat per a aquells que busquen un súper híbrid endollar parli al nostre mercat.

El Lynk & Co 01, una opció molt top i que guanya adeptes a Espanya

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla d'aquest model té un preu de partida que es queda just per sota dels 39.000 €, és a dir, pot presumir de ser un model 10.000 € més barat que l'Audi, sense que aquesta diferència de preu es noti tampoc excessivament del que es refereix a la diferència de qualitat dels dos models.

És més, comparant les mecàniques, el model xinès pot presumir de tenir 261 cavalls de potència, és a dir, uns 10 cavalls de potència més que l'Audi, em diferencia molt poc notable però que no fa cap altra cosa que evidenciar que, malgrat no tenir el glamur del model alemany, aquest model que compta amb la tecnologia de Volvo pot presumir de ser una opció molt atractiva.

 

Tot això s'ha de sumar també que, més enllà d'arribar amb un equipament de sèrie molt notable, el principal punt a favor d'aquest model és l'efectiva resposta de la marca per fer-se amb un d'ells a través d'un sistema de subscripció mensual, un sistema que, a diferència del rènting, no té permanència, lfa d'ell una de les opcions que més pes està agafant les carreteres espanyoles entre aquells conductors que no vol estar lligats ni un sistema de finançament ni a un sistema de rènting.