Si hi ha una marca xinesa que ha sabut ficar mà al mercat Europeu, aquesta és Morris Garage. La firma que antany va ser britànica i que ara funciona sota el múscul de Saic, ha aconseguit convertir-se en una de les més populars a Espanya i el continent europeu sota una fórmula molt senzilla: oferir bons productes a preus assequibles.

Sense anar més lluny, MG té un dels elèctrics més interessants del mercat actualment en el MG4 Electric. Un compacte que funciona a piles que se situa entre els més barats del mercat, i que ara tindrà una variant més potent de la qual ja s'han donat a conèixer els preus.

MG4
MG4 XPOWER

El MG4 més esportiu ja té preu

Estem parlant del MG4 Electric XPOWER. Es tracta d'un model que arrencarà en els 38.890 euros, però que es quedarà en 31.890 euros si compleixes els requisits per aprofitar els ajuts del Pla MOVES III. Un preu a canvi del qual tindràs un dels elèctrics més potents del mercat. I tot això sense renunciar a una autonomia considerable.

El MG4 XPOWER es mou amb un bloc de dos motors elèctrics que en conjunt lliuren 320 kW (435 CV) i 600 Nm de parell màxim. I s'alimenta d'una bateria de 64 kW amb què aconsegueix 385 km d'autonomia. A més, fa el 0 a 100 km/h en 3,8 segons. No es queda enrere dels esportius més potents del mercat. A més, compta amb una presa de càrrega presa capaç de passar del 10 al 80% en 26 minuts en punts de càrrega de 140 kW.

MG41
MG4 XPOWER

Amb elements propis dels millors esportius

Aquest model compta amb quatre modes de conducció: ECO, Normal, Sport i Snow. Els dos motors entren en funcionament alhora en els dos últims. Amb els dos primers la força motriu recau en només un d'ells.

Tanta esportivitat ve acompanyada d'elements propis dels millors esportius, com és la funcionalitat Launch Control, que millora la tracció, suspensions un 25% més rígides, trapezis davanters d'alumini o frens amb quatre discos ventilats (345 mm davant i 340 mm darrere). A més, disposa de l'anomenat Track Mode, que permet cronometrar voltes, monitorar les forces G o el pas per corba. Les dades apareixen a la seva pantalla de 10,1 polzades. I a tot això se sumen altres elements que milloren la tracció com un bloqueig electrònic del diferencial que treballa de forma independent amb cada roda, que està gestionat per un control del motor que pren dades cada 100 ms.