Etihad Airways, l'aerolínia nacional dels Emirats Àrabs Units, ha decidit estendre les suspensions dels vols amb Barcelona i també amb Madrid, des de i cap a Abu Dhabi, fins el proper 30 d'abril.
Així ho ha anunciat la companyia després que fa uns dies ja cancel·lessin els vols fins al 31 de març. Ara s'ha ampliat aquesta suspensió de rutes fins que no evolucioni la situació del coronavirus.
A més, Etihad Airways també ha anunciat l'ampliació d'aquesta cancel·lació de vols a països com Rússia i l'Índia, també a causa del Covid-19. Però això no ha estat tot i l'aerolínia ha advertit que és possible que es produeixin més canvis en la xarxa de rutes en els propers dies.
Per als passatgers afectats per les cancel·lacions de vols s'han establert procediments per al reemborsament de les tarifes o per als canvis de vol quan es reprenguin els serveis.
