A Carlos Sainz, la passió pel motor li ve des de molt petit. Perquè des que era un nen, va veure com el seu pare, que té el mateix nom, guanyava títols i reconeixements al Dakar, on és un dels pilots més llorejats de la història. No obstant això, a diferència del seu pare, ell va preferir prendre un altre camí, i lluitar per arribar a la Fórmula 1, seguint els passos del seu gran ídol, Fernando Alonso, amb el qual comparteix pàdoc.
I no li ha anat gens malament. De fet, pot presumir d'haver aconseguit diverses victòries i molts podis, en especial, durant la seva etapa a Ferrari, on va ser el company de Charles Leclerc, abans que el fitxatge de Lewis Hamilton l'obligués a marxar. I el seu destí es va trobar a Williams, escuderia on segueix a dia d'avui, i amb la qual recentment va signar un nou contracte, per assegurar-se la seva continuïtat a 'El Gran Circ' durant un parell d'anys més.
La seva passió pels cotxes també ha provocat que pugui presumir d'una important col·lecció de vehicles de luxe al garatge de casa seva, com el madrileny va revelar en una conversa amb 'El Partidazo', programa de la Cadena COPE. "Estic fent una col·lecció de Ferraris. Ara mateix crec que en tinc 4. M'arriba el cinquè en un any o any i mig. Encara que, sincerament, no soc un gran fan dels cotxes de carrer. El primer que em vaig comprar va ser fa tres anys i és el primer cotxe que em vaig comprar a la meva vida", va començar dient a Juanma Castaño.
"No soc un boig dels cotxes de carrer, però és que em van dir que era molt bon negoci, inversió, sobretot les edicions limitades que treu Ferrari, ja que pugen molt de valor. En comptes de tenir els diners invertits en un banc, prefereixo tenir-los invertits en coses que crec que els afegiré valor", va agregar Sainz, parlant també de les seves inversions. A diferència d'altres pilots com Fernando Alonso, que compta amb un arsenal important d'immobles, ell es mostra més partidari d'invertir en cotxes d'alta gamma.
I amb el seu salari de 30 milions d'euros per temporada, sent un dels més ben pagats de tota la Fórmula 1, segurament que aviat augmentarà aquesta col·lecció amb més articles.
