El Reial Madrid ja treballa en la planificació de la propera temporada amb la idea que l'equip necessita un pivot creador, capaç d'organitzar, donar pausa i manar amb pilota als peus. I en aquesta anàlisi interna hi ha un nom que comença a aparèixer en totes les quinieles com a possible damnificat per una decisió que fa temps que sona als despatxos, el d'Aurélien Tchouaméni.
El francès està rendint a bon nivell i compta amb la confiança de tots, però al club són plenament conscients que Tchouaméni és un migcampista defensiu, potent en el físic, però no un futbolista creador, capaç de generar futbol a través de la pilota. I just aquest perfil és el que el Madrid considera ara prioritari per tenir un centre del camp capaç de jugar bé a futbol.
El perfil que necessita el Madrid no encaixa amb Tchouaméni
A Chamartín fa temps que tenen problemes d'equilibri de l'equip. Amb Bellingham, Valverde i Camavinga, el Madrid té desplegament, arribada i múscul. El que falta és un futbolista que ordeni, que pensi el joc i que permeti dominar els partits des de la possessió, com ho feia Toni Kroos.

Tchouaméni compleix en tasques defensives i en la recuperació, però no és un organitzador. No marca el ritme ni assumeix la direcció del joc, i això fa que el seu encaix sigui cada cop més debatut en un Madrid que vol evolucionar cap a un model de major control de pilota sense sacrificar la intensitat. Per això, des de fa temps, el club sondeja el mercat a la recerca d'un pivot de màxim nivell. I aquí apareix un vell somni que mai no ha desaparegut de l'agenda blanca.
Rodri, el gran somni blanc i el risc per al francès
El Reial Madrid sempre ha somiat amb Rodri. L'actual migcampista del Manchester City és considerat internament com el millor pivot espanyol de l'última dècada quan està al seu màxim nivell. La seva capacitat per fer absolutament tot el converteixen en el perfil perfecte per al que busca el club. És cert que ara mateix Rodri travessa un moment complicat i està lluny de la seva millor versió, però al Bernabéu tenen clar que, si recupera el seu nivell habitual, no hi ha ningú com ell a Espanya. I si s'obre una mínima opció de fitxar-lo, el Madrid hi anirà amb tot.
En aquest escenari, Tchouaméni seria el gran perjudicat. El seu perfil quedaria duplicat o directament relegat, i el club no veuria amb mals ulls una venda important per finançar una operació d'aquest calibre. No hi ha una decisió presa, però el Reial Madrid vol un cervell per al seu centre del camp. I si aquest fitxatge arriba, el futur de Tchouaméni deixaria de ser clar.