Després d'un inici de temporada irregular, Julián Álvarez ha agafat la velocitat de creuer en els últims partits, en què ha estat decisiu per al ressorgiment de l'Atlètic de Madrid. L'aranya va aconseguir un hat-trick contra el Rayo Vallecano, un doblet contra el Reial Madrid i un gol i dues assistències contra l'Eintracht de Frankfurt, tres exhibicions seguides per demostrar que és un dels millors i més complets davanters del moment.
I és precisament per aquest motiu pel qual el Barça el té a la llista d'objectius per a l'estiu que ve, sobretot si Robert Lewandowski acaba no renovant el contracte i canvia d'aires. Si és així, el Barça estaria obligat a reforçar l'atac amb un davanter golejador de primer nivell, per la qual cosa tocarà treure la cartera i tancar un fitxatge de primeríssim nivell.

La resposta de Julián Álvarez a l'interès del Barça
Després d'un estiu en què Julián Álvarez ja va ser vinculat al Barça, el nom de l'argentí ha tornat a aparèixer en els últims dies, fins al punt que després de la victòria a la Champions League contra l'Eintracht, el davanter de l'Atlètic de Madrid va ser qüestionat sobre això. "Mira, estic molt tranquil. Sempre se'n parla, l'any passat també es van dir moltes coses, però la veritat és que això tot just comença, i el meu objectiu és millorar cada dia, fer-ho millor per al club, guanyar amb els meus companys, guanyar aquí. Això és l'únic que tinc al cap. El que es diu a les xarxes socials em supera", va afirmar Julián Álvarez en una entrevista a ESPN.
El davanter, a més, va recordar que es tracta d'una temporada molt important, ja que després de competir amb l'Atlètic de Madrid tocarà defensar el títol Mundial de l'Argentina a la Copa del Món de Futbol que se celebrarà als Estats Units, Mèxic i Canadà. "Ara mateix, l'atenció se centra en la temporada i també en el Mundial. Tot i que encara queda molt camí fins al Mundial, com a jugador, òbviament, no pots evitar pensar-hi, perquè és el torneig més important. Però, com he dit, encara queda molt temps i hem d'anar partit a partit, pas a pas".

Un fitxatge complicat, però no impossible
Malgrat que l'Atlètic de Madrid posaria molts problemes per traspassar Julián Álvarez, pel qual va pagar 75 milions d'euros al Manchester City, al Barça no creuen que es tracti d'un fitxatge impossible, i menys si l'Atlètic de Madrid torna a firmar una temporada en blanc.
El jugador no s'acaba de trobar còmode amb els esquemes de Simeone. Ja ha mostrat el seu enuig en alguns moments de la temporada, a la qual cosa s'afegeix que jugar al Barça és un dels seus grans somnis, per la qual cosa col·laboraria perquè el fitxatge es pogués tancar. Cal no oblidar, a més, que aquest estiu hi haurà eleccions a la presidència del Barça i Julián Álvarez pot equivaler a sumar molts vots.