Álvaro Arbeloa no ha entrat amb massa bon peu a la banqueta del Reial Madrid. El salmantí s'ha estrenat amb l'eliminació de l'equip blanc de la Copa del Rei, en caure amb estrèpit contra l'Albacete, a la qual cosa s'afegeix que el seu discurs en les rodes de premsa dona a entendre que encara és verd per a l'elit. És per això que a Madrid ja hi ha veus que apunten que Arbeloa és només un pegat per tancar la temporada, però que Florentino Pérez fitxarà un entrenador de prestigi a l'estiu, per intentar iniciar un altre cicle guanyador al Santiago Bernabéu.

El primer nom que va sortir a l'arena va ser el de Jürgen Klopp, sense banqueta des de la seva sortida del Liverpool. Malgrat que el tècnic està lligat al projecte futbolístic de Red Bull, a Alemanya asseguren que estaria encantat amb asseure's a la banqueta del Reial Madrid.

Klopp i Mourinho sonen per al Reial Madrid

Klopp, tanmateix, no és l'únic nom que ha sortit als mitjans de comunicació, ja que un pla més maquiavèl·lic seria el de José Mourinho, que el 2010 va deixar l'Inter de Milà, amb el qual acabava de guanyar la Champions League, per dirigir el Reial Madrid, un pas plagat de polèmiques amb què el club blanc va intentar dinamitar el Barça de Pep Guardiola, que en aquells moments dominava amb puny de ferro el futbol espanyol.

Mourinho va ser 3 temporades al Reial Madrid plagades de polèmiques, 3 anys en què la relació amb el Barça i amb els mitjans es va anar tensant de tal manera que van deixar moments molt durs, com quan el portuguès va ficar el dit a l'ull a Tito Vilanova o quan va sortir en una roda de premsa amb una llista d'errors que, segons el portuguès, s'havien comès durant el partit, per no parlar de la seva famosa roda de premsa dels "per quès"?

José Mourinho es desentén del seu possible retorn al Reial Madrid

I ara, en un moment convuls en el Reial Madrid i en què sembla que el Barça, amb Hansi Flick a la banqueta, torna a ser l'equip dominador del futbol espanyol, el pla de Florentino Pérez podria ser el de recuperar Mourinho, un entrenador amb molts admiradors en l'afició del Madrid i que captaria tota la pressió mediàtica. 

És per això que el portuguès ha estat qüestionat sobre aquests rumors, que ha respost al més pur estil Mourinho. "No comptin amb mi per a les telenovel·les. Hi ha bones telenovel·les, però duren molt de temps. Un es perd un episodi o dos i ja no segueix el fil de la telenovel·la. No comptin amb mi per a la telenovel·la", ha afirmat l'actual tècnic del Benfica, donant a entendre que no hi ha res de res. El futbol, tanmateix, fa moltes voltes, i Zidane i Ancelotti ja van repetir experiència al Reial Madrid després de sortir del Santiago Bernabéu.

 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!