El Reial Madrid supera el Vila-real (0-2) després d'un partit vibrant i és el nou líder provisional de LaLiga EA SportsKylian Mbappé, que ha fet un partit molt gris, ha aprofitat dues ocasions —una d'elles de penal— per decidir el duel amb un doblet. I ara el Barça té més pressió abans de jugar contra l'Oviedo.

Molta electricitat i una lesió

Un partit de Champions a la Lliga entre dos dels equips de la zona alta. I s'esperava que fos un gran duel a La Ceràmica, cosa que s'ha confirmat després d'un inici elèctric i que ha donat espectacle des del primer minut. Destacant el recital tècnic del català Gerard Moreno, davanter que pot fer de migcampista i que ha marejat el Reial Madrid al començament.

Dean Huijsen Gerard Moreno Villarreal Real Madrid / Foto: EFE
Gerard Moreno jugant contra el Reial Madrid / Foto: EFE

Però és que això no ha estat tot, ja que Georges Mikautadze i Alberto Moleiro han comandat els constants atacs del conjunt groguet, sempre aprofitant la velocitat i contracops que estaven debilitant el Reial Madrid. Els blancs, tot i començar amb certs dubtes, de mica en mica han anat creixent. Arda Güler ha tingut el primer gol a tocar, i Vinícius ha generat temor a l'afició local abans del descans.

Tot i això, el marcador no s'ha mogut durant el primer temps. Mola sensació de perill, però realment tampoc ha estat un vendaval ofensiu per part de cap dels dos equips. L'únic nota destacada, la més negativa de la primera meitat, ha estat la preocupant lesió de Juan Foyth al minut 20.

Juan Foyth lesión Villarreal Real Madrid / Foto: EFE
Juan Foyth, lesionat / Foto: EFE

Mbappé sosté el Reial Madrid

I a l'inici del segon temps, a la primera ocasió que hi ha hagut, un desaparegut Mbappé ha marcat després de l'infortuni de la defensa del Vila-real (0-1). Però el conjunt groguet, tot i semblar que podria abaixar els braços després d'uns molts bons minuts del Reial Madrid, ha tornat al partit. Gerard Moreno ha fallat quan tenia el gol cantat. I poc després Huijsen incomprensiblement no ha estat expulsat després de fer una entrada desmesurada a Buchanan, en la ja clàssica acció arbitral polèmica i que beneficia el Reial Madrid.

Un partit que ha continuat sent vibrant, amb els locals generant molt perill en velocitat, però també amb avisos del Reial Madrid. El Vila-real, per això, ha pogut marcar en diverses ocasions després d'errades individuals dels jugadors merengues. I quan el temps s'acabava, penal infantil de Pedraza sobre Mbappé, que acaba amb la segona diana del francès (0-2), que no ha fet res a banda de les dues ocasions que han acabat en gol. Un Reial Madrid que se salva de la seva visita a Vila-real i que posa pressió al Barça, situant-se líder de manera provisional.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!