Real Madrid TV torna a la càrrega. Fa menys d'una setmana que la televisió del Reial Madrid va erigir-se en el centre d'atenció del futbol espanyol quan, en el marc de la final de la Copa del Rei, va carregar contra l'àrbitre designat, Ricardo de Burgos Bengoetxea. Aleshores, el canal merengue va alçar encara més la veu quan el col·legiat biscaí no va poder contenir el plor en plena roda de premsa, i fins i tot va arribar a transcendir que l'equip contemplava no presentar-se a la final.
L'enrenou va ser majúscul, però, cinc dies més tard, ha tornat a la càrrega amb un nou objectiu: Jesús Gil Manzano. El Comitè Tècnic Arbitral (CTA) ha publicat aquest mateix dijous les designacions arbitrals per a la Jornada 34 i Reial Madrid TV no ha tardat a abalançar-se sobre la seva presa: “És el col·legiat protagonista del major escàndol arbitral en els últims temps”, assegura.

El Reial Madrid continua ficant pressió
Concretament, Real Madrid TV fa referència a un gol que no va pujar al marcador de Jude Bellingham a Mestalla durant el mes de març de 2024. Aquell dia, l'anglès va fer un gol de cap quan tot just l'àrbitre havia assenyalat el descans. Va ser un error flagrant de Gil Manzano en un partit que, a més a més, va acabar amb 2-2 en el marcador. Des d'aleshores, tot i la mala fama de l'extremeny entre el barcelonisme, el Reial Madrid el té creuat.
Aquest diumenge, el conjunt merengue rep al Santiago Bernabéu al Celta de Vigo, un equip que, entre les baixes a la plantilla blanca i el seu estat de forma, pot aprofundir en la crisi de resultats merengue. Sigui com sigui, l'entitat blanca ha optat per continuar exercint pressió perquè Gil Manzano no oblidi que el Reial Madrid va perdre dos punts per un error seu.

Iago Aspas tampoc es talla: “Tot Espanya va veure el que va passar a la Copa”
A banda de la invalidació del gol, Bellingham va veure la targeta vermella per la seva reacció: “És un puto gol. La pilota està en l'aire. Què coi és això?”, va replicar l'anglès. Sigui com sigui, a Vigo tampoc defugen de la polèmica. Concretament, ha estat el capità gallec, Iago Aspas, qui ha recordat com va aconseguir el Reial Madrid el passi a quarts de final de Copa.
En aquell partit, el Celta va veure com no li assenyalaven un possible penal que va acabar en gol blanc i com no li atorgaven una pena màxima per un fora de joc previ inexistent. Iago Aspas, per la seva part, ha declarat que “ho va veure tot Espanya”.