Marcus Rashford ha sigut el davanter escollit per reforçar l'atac del Barça aquesta temporada. L'anglès, que ja ha participat en els dos primers partits de pretemporada, s'està adaptant de forma molt positiva al club i als seus companys. Ara, des de Corea del Sud, després de l'entrenament, l'exfutbolista del Manchester United ha parlat davant dels mitjans desplaçats a Àsia.

El britànic encara no està inscrit a la Lliga. Tot i això, segons ha declarat, no és un tema que li generi inquietud: "No estic preocupat. És una cosa que el club ha de resoldre i confio que ho faran. Jo estic centrat a entrenar i a estar preparat per a l'inici de la competició", ha assegurat. Joan Laporta ja va afirmar que, des del club, estan convençuts que podran inscriure tots els futbolistes.

"Espero celebrar 100 gols..."

Rashford no només s’ha referit a la seva inscripció. Tot i que la seva posició natural és la d’extrem esquerre, una de les coses que va convèncer Deco per apostar per ell és la seva versatilitat en atac. El britànic ho ha explicat: "Puc jugar en diferents posicions i marcar gols des de qualsevol d’elles. Es tracta de crear ocasions des de diferents zones i aprofitar-les", ha assegurat. A més, preguntat per quants gols espera celebrar, entre rialles ha respost: "100".

El britànic ha arribat a Barcelona per aspirar pels màxims títols possibles, això sí, la Champions fa especial il·lusió: "Per descomptat, és el somni de tothom. L’any passat va ser una molt bona temporada, però intentarem millorar-la guanyant aquest títol", ha declarat. El davanter, a més, ha valorat de manera molt positiva el nivell dels seus companys: "Hi ha molts bons jugadors, però ja els coneixia abans de venir. La qualitat és altíssima, la intensitat també, i això és el que hem de mantenir durant tota la temporada", ha assegurat.

Marcus Rashford Barça EFE
Marcus Rashford va repartir una assistència contra el Seoul FC / Foto: EFE

Hansi Flick, clau en la seva arribada

Rashford ja ha explicat que un dels grans motius per decidir-se pel Barça ha estat Hansi Flick. El davanter va mantenir una conversa amb l’entrenador alemany que el va convèncer que fitxar pel club català era la millor opció per a la seva carrera. Preguntat per la figura de Flick, ha estat clar: "Crec que ell vol que gaudim jugant a futbol. Tots els entrenadors volen que donem rendiment al camp: que marquem gols, que treballem de valent i que també defensem. Tinc moltes ganes que tot això es vegi al terreny de joc i sigui positiu per a l’equip", ha declarat.

El tècnic del Barça, en roda de premsa, també va assegurar estar encantat amb l'arribada de l'anglès: "És un gran jugador; l’he seguit durant molts anys, des que va començar la seva carrera al United. Té molta qualitat i esperem que la pugui demostrar aquesta temporada amb l’equip", va explicar. Ara, serà ell l'encarregat d'intentar recuperar el màxim nivell de Rashford.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!